Eurobowlträning på fumbbl.
Jag har skapat en grupp för att kunna testa lite lagbyggen på fumbbl.
Svenska Eurobowl Experiment heter den. Om ni skapar lag och ansöker så kan ni sen spela lösa matcher hur mycket ni vill.
Kaju föreslog en endagarsturnering sen också så om ni tycker det låter bra så säg till!
Ju mer vi övar desto bättre så ta chansen.
Gruppen:
Reglerna:
https://drive.google.com/file/d/1vZYfE2xuL119otizARK8DRFeYloG821O/view?usp=sharing
Comments
Najs!
Endagars turnering på fumbbl låter bra, jag är med!
Jag har aldrig spelat på "fumbbl" tidigare, men byggt coolaste (kanske bästa, vem vet) laget ever för Eurobowl, så om någon vill ha spö (hehe) eller bevisat mig fel så kan jag slita av plåstret och låta någon försöka bevisa mig motsatsen ;)
Jajuste, jag behöver veta vad jag behöver göra :D
basicly: Gå in på ligan! till höger ser du "Create team for this league" . där gör du ett lag. när du gjort laget så går du in på ligan igen klickar på "teams" och längs ner kan du ansöka med laget till ligan.
jag ska ju inte ner till Malta eller så men kan göra ett lag med khemri som kan spela lite då och då för den som vill. Har dock inte sett några 100% regler som gäller än dock :/
@bloodfeast Toppen! Det finns deras senaste förslag i en post från Kaju här på forumet.
ah ok. 7+1 och 1150k. jag kan spika ihop en egen roster med khemri men den kanske inte speglar vad de bästa/flesta skulle hålla med om så kanske det vore bättre om jag skulle följa "Mallen" av vad ni vill ha, dvs vad som skulle spegla mer av vad ni skulle möta på plats.
Man brukar kunna se alla möjliga bubblare och nytänkare. Så länge du bygger något du tror på själv är det gott nog!
Ok, då gör jag en foulroster!
Ja är gärna på och strötränar.
@Ozt länkar du gruppen till FUMBBL i första posten? Även EuroBowl reglerna. Tackos!
Är nog i närheten av dator hela dagen så är det någon som vill köra vs khemri så är jag på :)
Uppdaterat. Attans vad pedagogiskt!
Jag har utmanat @Ozt på en match på lör.
Såg att Norse tog hem värsta övertygande segern idag mot stackars Black Orcs.... Jag är redo att göra min första match på Fumbble någonsin.... Vad ska jag göra? :D
@Frantic har du lust att spela nån dag?
eller ikväll?
@kaju - Ja plåstret måste ju ryckas någon gång :)
Jag kan kvällstid efter att man lagt barnen. Torsdag så sitter frugan framför tv:n hela kvällen så kanske då?
Lite kort varsel. Nån som är sugen på att träna idag?
Löven spelar ikväll så jag kan inte... :/
Löfven? Jag trodde han gick i pension idag. Kul att han startat med något nytt så snabbt. Pratar vi sport eller musik?
har han gått över till blood bowl och skaffat twitch? Då är jag också intresserad av att titta :)
@Ionas - SSK fick pisk, mkt viktigt :)
TJo
Jag behöver nån träningsmatch innan Snow Bowl nästa helg. Är det nån som har tid under helgen eller nästa vecka?
Kan även spela på TTS.
Jag är som sagt redo att göra debut någon gång.... Återkommer vilken dag/tid jag kan :D
@kaju kanske skulle kunna spela på TTS, men vågar inte lova något.