Sala Silverblod 20-21 November

13»

Comments

  • Okay okay, jag är vaken nu…..

  • Smörj upp dina tre motorsågar!

  • edited November 2021
    1. Ionas
    2. Spoiledsquid
    3. Oberwald
    4. Theomi
    5. Khanmank
    6. Pi Luna
    7. Lotto
    8. Lennartmeri
    9. Munken
    10. Hightower
    11. Juiblex
    12. Smulser
    13. Imp
    14. Kremeran
    15. Freddo
    16. Densom

    Ställningen efter dag ett

  • Grattis Ionas!


    kul att se Sveriges ”näst bästa” underworld-coach levererar ;)

  • Tack tack. Synd bara ingen från norra Sverige kunde delta i Sala. Hur var det nu? Gick gränsen vid Sundsvall? Snökaos eller nåt misstänker jag.

  • edited November 2021

    Hahahaha. Lovar jag ställer upp med underworld i Doubt om du får feeling att komma på besök i januari ;)

    … med ett troll … inget rätågre här int…. 😎

  • Tack @Oberwald_1 och hela Sala gänget för en rolig helg!

    Väldigt kul att få träffa er och även att @khanmank och Pi valde att komma.

    Ser fram emot att få möta er nästa år och skratta/svära och (gråta när jag är ensam på rummet) igen :-D


    Stort grattis till segraren!! Och alla andra som deltog…

    Segraren får TO avslöja ;-)

  • Slutställningen Sala SIlverblod 21.

    Grattis @Ionas Väl förtjänat!

    Tack till samtliga! Det var riktigt roligt! Det grämer mig bara liiite att Ionas one turner mot mig grusade min möjlighet att vinna.

  • Grattis @Ionas 👍️

  • Korrektion från prisutdelningen. Daniel Everitt tilldelades wooden spoon, men ska istället gå till @Juiblex. Jag sammanställde priserna innan Everitts match var färdig. Han låg sist inför sista matchen. @Juiblex Du får ett pris på snowbowl

  • Men om Pontus inte får sin slev förrän då, hur skall han kunna äta sin gröt så att han blir så stark att det inte slutar lika illa igen?

  • Hahahhaha @Oberwald_1 det är lugnt!

    Everitts kan behålla priset så tar jag all ära för att ha säkrat sista platsen :-)

  • Tack @alla.

    Och tack till @Oberwald_1 för ännu en väldigt trevlig och välskött turnering. Sala imponerade verkligen. Fantastiska turneringslokaler (Sveriges bästa?), bra hotell med överasskningsmekanik på hotellrummet, och det blir inte direkt sämre av att Sala borna är några av de mest stöttande (det gör du rätt i! 😅) och trevligaste man kan tänka sig. Att lunchresturangerna inte håller öppet på sabbaten (undantaget hedningarna på Sibylla) säger också något om deras karaktärsfasthet och moraliska rättfärdighet.

    Det har redan nu börjat florera rykten om att Silverblod 2022 blir något alldeles extra, så jag skulle rekommendera alla att hålla kalendern öppen.

  • Här är performance rating för Sala Silverblod


Sign In or Register to comment.