Gw amazon och khemri uppe för beställning via made to order 9-16 oktober.

Hej snart finns det chans att beställa de här igen, för en vecka iaf.

själv är jag lite sugen på khemri, har hört att det ska vara väldigt mkt som ska limmas. Skojigt.

läs mer här:

https://www.warhammer-community.com/2021/10/03/sunday-preview-suffer-not-the-unclean-to-live-with-the-black-templar-army-set/

Comments

• Khemri är brutala, men det finns ett konstigt nöje i att limma dem.

Jag köpte dem och hade dem kvar i kartongen i typ 3 år innan jag fick för mig att limma dem, då visade det sig att GW hade missat alla vänsterarmar i min låda och de tillverkades inte längre, fick slå till på lite från warhammer för att få dem kompletta.

• Men man behöver köpa 2 Amazonlag för 4 blitzers?

• Och två khemrilag om man gillar Tomb Guardians? Men Khemri är väl så bra att de inte behöver annat än skelingtons, nån Thro-Ra, och 1-2 Blitz-Ras? Deras Thro-Ras är väl ändå spelets bästa throwers så de kan leva på dem och Khemris inneboende snabbhet och bollhanteringsförmåga.

• Det är ganska vanligt att det man får i en låda inte är optimalt för att tävla med laget. Har väl typ alltid varit så med GW?

• Men dom lådorna brukar väl vara betydligt dyrare än de nya lagen?

• typ samma har jag för mig

• Tackar för info! Det är ju två lag jag saknar gamla figurer för :)

• Ska försöka se till att alpha tar in några av varje, vi tog in vampyrerna och high elves när de släpptes.

• Vad kostade dom?

• Hade man fått 4 guardians hade det varit värt men att köpa två lag för att få ett komplett är ju bedrövligt i vanlig ordning

• @coma vad kul att se dig här kompis!

• @coma fast det räcker ju att du köper ett och sedan byter med någon annan som också köpte ett.

• edited October 2021

Vilket tier är Khemri utan tomb guardians?

• @Ionas räknas inte dom som stunty då?!?

• Jar Tomb Guardians jag är nöjd med, och Blitz-Ra och även Thro-Ra. Men inte Skeletons. Så någon kanske vill köpa två boxar och sälja några Skelett till en behövande.

• @Pellevin jag kommer att köpa två boxar så du kan köpa några skeletons av mig.

• @Pellevin Ser du mig verkligen utan bild? Tack och förlåt! :D

@brocCooLi så krångligt orkar man ju knappt ens fundera på som en möjlighet

• @coma jag ser dig alltid i mina drömmar.

Sign In or Register to comment.