Du är i grupp C. Du möter inte Quencher eller martin08 för de möter varandra. DavidD tror jag ska möta Sirvejlance. Så du ska förmodligen antingen möta Glyssner, Skullflame, veldare eller Chrixx. Varsågod. :D
@Juiblex Sitter i lite udda sits jag kan nog spela tidsmässigt men är bortrest nu och kommer till Stockholm imorgon så har inte tillgång till mitt lag, finns det något lag inne på alpha som man kan låna?
Comments
Jag också.
Jag vet inte vem jag ska spela mot, men detsamma gäller för mig
samma här men droppar nog in redan kl 17
Jag och Sir J kör vår match imorgon kl 18.
Hur vet du matchen @DavidD ?
Jag och motståndare kör tis 7/9 på Theodoras från 18:30.
@Nyaga Det är lite som ett Sudoko. Några vet några matcher och sen får resten använda uteslutningsmetoder för att avgöra övriga matcher.
Hej,
Hur vet jag vem jag möter i första matchen?
Jag tror de går på känsla
i så fall möter jag Anders Snotlings imorgon kl 18.
Du är i grupp C. Du möter inte Quencher eller martin08 för de möter varandra. DavidD tror jag ska möta Sirvejlance. Så du ska förmodligen antingen möta Glyssner, Skullflame, veldare eller Chrixx. Varsågod. :D
@Ionas, om du svarade på min fråga så är jag i grupp B.
Jag antar att @Juiblex lägger upp lottningen här så fort han får tid.
@Pertan nu låter du som Pellevin. Han gillar inte heller när man svarar på en annan fråga än den han ställer.
Hahaha :D
Jag vill gärna spela imorgon. Men jag vet inte vem jag förväntas möta.
Jag dyker upp imorrn och haffar första bästa
@Chrixx skulle vi kunna ta vår match under nästa vecka?
@Jimmieblla Kan du köra i morgon?
Jag kommer att vara på plats hos alpha från strax efter 17:00
@Juiblex Sitter i lite udda sits jag kan nog spela tidsmässigt men är bortrest nu och kommer till Stockholm imorgon så har inte tillgång till mitt lag, finns det något lag inne på alpha som man kan låna?
@Jimmieblla borde finnas ett lag låne-orker i Stockbowls skåp. Osäkert på big guy dock.
@Skullflame absolut!
Låt oss synka via PM eller mobil 👍️
@grumplekins lira torsdag 9/9? Typ 18 är bra för min del.
Taget! @Ozt