Jag tänker köra från Tullinge till Ludvika för att spela BloodBowl sista helgen i augusti. Vill du åka med mig?
Shotgun!
Plasma Cannon!!
Får man preliminärt boka en plats i bilen?!?
Kul! Du får sitta bakom @Ionas, han lämnar mer benutrymme än jag.
@Pellevin, jag utmanar @Ionas på Sten Sax, Påse, Ödla & Spock för framsätet!
Det får ni själva göra upp. Jag tillåter dock inga motorsågar i bilen.
Vilken tid tänkte du lämna tryggheten i Tullinge?
Jag börjar jobba nästa vecka efter endast 8½ veckas sommarlov. Livet är hårt och orättvist.
Då får jag mitt nya schema. Det påverkar vilken avgångstid som är aktuell.
Om starten är tillräckligt sen kan jag också vara intresserad. Om inte kan jag vara intresserad av en hemresa.
Jag tänker mig att åka absolut senast kl 15.
Får jag plats?
@grumplekins Om @Lockmund inte kan åka så tidigt som jag vill, vilket jag gissar är fallet, så finns den platsen kvar.
Avvaktar i spänd förväntan
Då bör jag nog släppa bilreservationen. Jag jobbar till nästan halv sju. Det är väl inte så rimligt att jag håller kvar hemresan heller. Jag får boka en tur och retur istället.
@Pellevin och @Lockmund det verkar som om jag behöver lämna WO för även den a helg (dubbelbokad), så din hemresa lockmund bör finnas plats i bilen!
Räknar nu med att få höra Eriks ljuva stämma hela vägen till Ludvika.
Trist @Juiblex :(
Jag tror att jag paxar både dit och hem. Det verkar som att jag kan få ledigt på fredagen.
Har jag förstått allt rätt då jag ser det som att @Ionas, @grumplekins och @Lockmund åker med mig?
Jag vet inte om det är rätt men jag tycker det verkar som så.
Tycker det låter fätt rätt
Om inget oförutsett inträffar kör vi på det då. Jag återkommer om några dagar med förslag på avfärdstid.
Comments
Shotgun!
Plasma Cannon!!
Får man preliminärt boka en plats i bilen?!?
Kul! Du får sitta bakom @Ionas, han lämnar mer benutrymme än jag.
@Pellevin, jag utmanar @Ionas på Sten Sax, Påse, Ödla & Spock för framsätet!
Det får ni själva göra upp. Jag tillåter dock inga motorsågar i bilen.
Vilken tid tänkte du lämna tryggheten i Tullinge?
Jag börjar jobba nästa vecka efter endast 8½ veckas sommarlov. Livet är hårt och orättvist.
Då får jag mitt nya schema. Det påverkar vilken avgångstid som är aktuell.
Om starten är tillräckligt sen kan jag också vara intresserad. Om inte kan jag vara intresserad av en hemresa.
Jag tänker mig att åka absolut senast kl 15.
Får jag plats?
@grumplekins Om @Lockmund inte kan åka så tidigt som jag vill, vilket jag gissar är fallet, så finns den platsen kvar.
Avvaktar i spänd förväntan
Då bör jag nog släppa bilreservationen. Jag jobbar till nästan halv sju. Det är väl inte så rimligt att jag håller kvar hemresan heller. Jag får boka en tur och retur istället.
@Pellevin och @Lockmund det verkar som om jag behöver lämna WO för även den a helg (dubbelbokad), så din hemresa lockmund bör finnas plats i bilen!
Räknar nu med att få höra Eriks ljuva stämma hela vägen till Ludvika.
Trist @Juiblex :(
Jag tror att jag paxar både dit och hem. Det verkar som att jag kan få ledigt på fredagen.
Har jag förstått allt rätt då jag ser det som att @Ionas, @grumplekins och @Lockmund åker med mig?
Jag vet inte om det är rätt men jag tycker det verkar som så.
Tycker det låter fätt rätt
Om inget oförutsett inträffar kör vi på det då. Jag återkommer om några dagar med förslag på avfärdstid.