Ja det blir Europen. Dom har ung samma struktur på anmälningen som i Polen. Landslag kapten får anmäla ett landslag till EuroBowl och ett Open lag i oktober. När man vet hur många lag som deltar i Eurobowl så släpper man resten av platserna till Europen.
Man ska ha en kapacitet på 520 spelade coacher. Det var ung 350 anmälda coacher till Polen för EuroBowl och Europen.
@havaji Jag har inte fått något ännu men det lät på @Ozt för ett tag sedan att det skall komma. Men jag skulle vara väldigt förvånad om vi får tillbaka hela beloppet då jag gissar att de har haft lite kostnader redan.
Jag har iaf lydigt bestämt att eftersom @Ozt vill ha ett eurobowl-genrep där min turnering ligger i februari/mars så kör jag på deras regler, vilka de nu blir.
Comments
Kom det några konkreta nyheter? Orkade inte lyssna genom de nu på morgonen... :)
Blir det Open också?
Ja det blir Europen. Dom har ung samma struktur på anmälningen som i Polen. Landslag kapten får anmäla ett landslag till EuroBowl och ett Open lag i oktober. När man vet hur många lag som deltar i Eurobowl så släpper man resten av platserna till Europen.
Man ska ha en kapacitet på 520 spelade coacher. Det var ung 350 anmälda coacher till Polen för EuroBowl och Europen.
Det kommer vara 4-manna lag till Europen.
Är det förresten nån som fått tillbaka pengarna från anmälan till Polen?
@havaji Jag har inte fått något ännu men det lät på @Ozt för ett tag sedan att det skall komma. Men jag skulle vara väldigt förvånad om vi får tillbaka hela beloppet då jag gissar att de har haft lite kostnader redan.
återbetalning av Polen blir under juli månad.
Datumet för Malta är helgen 29-30 oktober
Reglerna är inte satt än. Det kommer vara lite förändringar, tex att tier 1 och 2 kommer kanske slås ihop.
https://drive.google.com/file/d/1vZYfE2xuL119otizARK8DRFeYloG821O/view?usp=sharing
Så det går alltså att köra Chaos Dwarfs med Hakflem...
Lite intressant också att Snotlings kan köra med Morg och en till.
Chaos dwarf med hakflem men 0 skills kan vara ok. Värt att testas men spontant tror jag inte det är brutet bra.
Dark Elf ser bra ut? Ödlor, Dvärg - 6 skills borde väl vara bra? 1150 också.
@Ozt testa på Doubt, inte långt ifrån vad man får där :)
Själv så ser utöver redan nämnda lag High Elves ganska intressant ut.
DE blir rellativt bra, dock så är dom ett snäpp sämre i denna version då dom får en försämrad pass förmåga!
Inte för att man bör passa, men då chansen är mindre att lyckas så blir det alternativet mindre farligt....
@Juiblex - Ja, jag gillar dem när de får så många skills och tillgång till sec. Skills också.
Passa ska man bara göra IMO om man måste för att klara av att kvittera, reducera eller ta ledningen i slutet av en drive.
Ja, visst kan det komma kritiska tillfällen där man behöver göra sig av med bollen, men det är sällsynt...
Jag har iaf lydigt bestämt att eftersom @Ozt vill ha ett eurobowl-genrep där min turnering ligger i februari/mars så kör jag på deras regler, vilka de nu blir.
Mycket bra Grump :)
Visst är det kosher om jag tryhardar då? Hade kul sist, det är inte det…
Tryhardande uppmuntras! Vi måste få öva mot khemri på riktigt.