Metallbaser till Blood Bowl
Nu är han i farten igen min favo Duncan. Denna gång med baser i metal. Blev att köpa 4 sett. Kemri, Human, Necro samt Chaos dwarf (som jag dock valt att få i guld som starplayer baser (4 st 25 mm, 10 st 32 mm samt 3 st 40 mm)
https://www.indiegogo.com/projects/fantasy-football-heavy-metal-- 4/
Sidan tar en stund att ladda
Comments
Och varför postade du detta...!?
1000 spänn baser senare.... 🤣
Baserna ser riktigt bra ut, det blir säkert några för mig. Men jag saknar nummer på baserna, det hade varit snyggt om detta hade gått att få också.
Jag tror att det är jag själv som brister i fantasi och kunskap, men för mig känns det som det är rätt noga vad man använder dem till - jag ser många knäckta fotleder och lossnade figurer om jag försökte mig på det där. Jag hoppas metallen går att borra igenom? Hur tänker ni som är smartare tackla att använda de här baserna?
Tror de allra flesta plastfigurer är tåliga nog för att inte få knäckta fotleder pga en sån metallbas. Däremot så slits nog färgen på kontaktpunkter mot underlaget litet snabbare då de pressas ned aningen hårdare.
Jag stör mig dock på att texten för Prone och Stunned är åt fel håll. Texten borde vara rättvänd när den är längst uppe på en bas på högkant.
Förlåt ;)