Nu har jag kollat två helt olika excelark för lagbygge. I bägge finns en massa Star Players som inte finns i BB20-regelboken. Varifrån kommer de? Är de tillåtna i turneringar?
Jag vet inte vad du hittat för excelark men så här skriver NAF: ★ The NAF directions for TOs wishing to include inducements and star players at their tournaments remains unchanged. When a race is granted access to star players in a rulespack, all applicable stars listed in the BB2020 ruleset must be included. Legacy stars are no longer permitted.
Comments
Jag vet inte vad du hittat för excelark men så här skriver NAF: ★ The NAF directions for TOs wishing to include inducements and star players at their tournaments remains unchanged. When a race is granted access to star players in a rulespack, all applicable stars listed in the BB2020 ruleset must be included. Legacy stars are no longer permitted.
@Pellevin Iom "Necro-Spike!" #11 så tillkommer några. (3?)
@Pellevin har bara sett SP i regelboken, men giltiga underlag är BB2020, Deathzone och med TO översyn Teams of Legends och NAF teams.
Tror att skaparna av dessa excell ark kan ha glömt att ta bort pensionerade SP...
Nya DZ tar ju till och med upp hur man kan skapa Mercs med samma skills som dessa gamla trotjänare...
men enkelt uttryckt så är det väll Griff, Griff, Hakflem eller Deeproot som det står mellan för alla lag...
Den där sidan har alla officiella starplayers.
https://www.dadidimerda.it/
Tack! Där har vi de andra jag undrat över. Kul att vi alla förväntas ha tillgång till White Dwarf #458.
men herregud @Pellevin, släpp sargen och kom in i matchen. så klart alla har köpt på sig white dwarf #458. skärpning gubbe!
Jaja, jag vet, det mest pinsamma sedan baltutlämningen etc...