Sajten verkar må dåligt

Efter försök att adminrapportera match:

Comments

• Den verkar lyckas lägga in första TDn och sen lägger den av - kan nån jaga admin? @NIWnW?

• Det är bara att pinga Casper så löser han de snabbt. :)

• Siten verkar fortfarande må lite kasst...

Jag menar, jag kan ta de 18 TDs som den tycker att min Pesti gjorde mot Grumple men känns lite missvisande ;)

• @tjub hur pingar man Casper (och vem är det)?

Vill få ordning på detta så jag kan utmana nästa i Open! :D

• @NIWnW @Ionas vi behöver få databasen städad, se tråden och pinga?

• edited April 2021

@Chrixx ursäkta om det var väldigt otydligt. Jag roddar en liga i GBG sedan 10+ år baserat på BBL, Casper är personen bakom BBL. Generellt sett när något beter sig konstigt med sidan så meddela Casper detta så löser han det asap. Antar att den/de som roddar er liga har en kontakt med honom emellanåt.

Vad jag kan säga om det är att sidan periodvis varit seg, men bättre senaste halvåret. Dock är den inte konsekvent seg vilket är skumt IMO. Vad det beror på har jag inte koll på men Casper är medveten om de och försöker väl komma med en bra hållbar lösning. Iom BB2020 så var det mycket som behövde uppdateras och de finns säkert fler småbuggar att stryka ut, men de vi stött på har varit lösta kommande dag typ.

http://www.tloeg.bloodbowlleague.com

• Tack @tjub ! :)

Då hoppas vi att någon som har kontakt med Casper får honom att starta om eller rensa DB:n eller vad som nu behövs göras ;)

• Har skickat ett Mail till Casper med skärmdump på felet.

• Då har Casper trollat och sajten är redo för nya drabbningar!!

• Ja & nej...

Eller får jag levla upp? ;)

• Jag säger, kör bara kör!

• Härligt en superbest!

skulle du kunna rita en måltavla på hans rygg också?!?

Comish kan ni gå in och modifiera Chrixx superbest?!?

Gissar att vi kan ha lite konstigheter fram tills att vi går över till BB2020.

• Hur lyckades ni ge honom 27 touchdowns? xD

Jag har försökt mig på en fulfix och det ser ok ut från min sida. Testa gärna att levla upp Horns igen.

• Tack @Ionas han har nu sin extra arm :)

Angående 27 TDs, har du aldrig kört med "time machine" som inducement och fått 96 drag?? ;)

Sign In or Register to comment.