Riktigt grym!
Supersnygg!
Riktigt tjusig!
Tack alla! Nu måste jag höja ribban och skörda mer beröm så egot står sig även 2022. På återseende!
annars kan jag komma med massiv kritik så att du inte behöver höja ribban lika högt?
all feedback är bra feedback!
@grumplekins du har uppenbarligen mycket trevligare människor omkring dig än vad jag har.
"vara människa omkring någon" är en reflexiv relation, så det verkar rimligt att det skulle vara så - vi bidrar ju till varandras upplevelse, bara det.
snart slutspelssnygg!
Dom skall döden dö!!
Det är taskigt att säga sånt, särskilt eftersom jag håller på dig i dina två nästa matcher!
Ser fräsiga ut - låt inte hatarna ta ner dig, Dwarfs lives matter
Snyggt, roller ser riktigt bra ut :)
Snyggt, vad är det för något du använder på baserna?
@Frantic -under eller på? Under Korkar över är det Bara GWs agrellan earth
Har inte köpt fluff till baser på säkert 15 år så agrellan earth, tackar :)
Edit: Menade på skavenfigurerna.... Googlade och insåg att det inte var agrellan earth jag tänkte på ;)
ah - på råttorna är det army painters battlefield blandat med hamstersand
hoppas att dem också dör!
@brocCooLi de e väl ingen högoddsare om vi säger så
nä, men för mig spelar det inte så stor roll vad du spelar så länge det dör (iaf mot mig) :*
Snyyyggt! Älskar metallen!
Dvärgdjävlarna är klara.
Orkar inte fixa med bilderna nu - och de går inte att ladda upp på stockbowl-sidan @Ionas och @Juiblex
Snyggt, älskar Fanaths dvärgar... Måste ge mina lite färg också! :)
Comments
Riktigt grym!
Supersnygg!
Riktigt tjusig!
Tack alla! Nu måste jag höja ribban och skörda mer beröm så egot står sig även 2022. På återseende!
annars kan jag komma med massiv kritik så att du inte behöver höja ribban lika högt?
all feedback är bra feedback!
@grumplekins du har uppenbarligen mycket trevligare människor omkring dig än vad jag har.
"vara människa omkring någon" är en reflexiv relation, så det verkar rimligt att det skulle vara så - vi bidrar ju till varandras upplevelse, bara det.
snart slutspelssnygg!
Dom skall döden dö!!
Det är taskigt att säga sånt, särskilt eftersom jag håller på dig i dina två nästa matcher!
Dom skall döden dö!!
Ser fräsiga ut - låt inte hatarna ta ner dig, Dwarfs lives matter
Snyggt, roller ser riktigt bra ut :)
Snyggt, vad är det för något du använder på baserna?
@Frantic -under eller på? Under Korkar över är det Bara GWs agrellan earth
Har inte köpt fluff till baser på säkert 15 år så agrellan earth, tackar :)
Edit: Menade på skavenfigurerna.... Googlade och insåg att det inte var agrellan earth jag tänkte på ;)
ah - på råttorna är det army painters battlefield blandat med hamstersand
hoppas att dem också dör!
@brocCooLi de e väl ingen högoddsare om vi säger så
nä, men för mig spelar det inte så stor roll vad du spelar så länge det dör (iaf mot mig) :*
Snyyyggt! Älskar metallen!
Dvärgdjävlarna är klara.
Orkar inte fixa med bilderna nu - och de går inte att ladda upp på stockbowl-sidan @Ionas och @Juiblex
Snyggt, älskar Fanaths dvärgar... Måste ge mina lite färg också! :)