Köpes: hafling- eller goblinkroppar och beastmen huvuden
Hej hej!
Jag har ett litet projekt jag försöker få till. Jag ska göra ett minotaur lag från fumbbl secret league och då behöver jag små stunty minotaurer vilket är typ omöjligt att hitta bra miniatyrer till, så jag tänkte försöka mig på att göra mina egna.
Därför letar jag efter hafling-eller goblinkroppar och huvuden till beastmen så kanske man kan knåpa ihop en liten goatman.
Hojta om ni har nått jag kan ha användning av. Tack på förhand :)
Comments
Suttit här och funderat - borde inte de gå att bara 3d printa Fanaths Chaos teams beastmen fast i mindre skala?
http://forum.swebba.se/uploads/106/4JKIRJW54YZ4.jpg
Eller printa dem vanlig storlek iofs -de ska ju vara små minotaurs. På bilden är de stora som en lineman
Det skulle absolut funka. Jag tänkte att dom skulle va stora som goblins ungefär eftersom dom har typ samma stats. Men att printa dom i mindre skala eller några andra beastmen skulle va as najs. Har ingen printer dock, men om nån har det och skulle vilja hjälpa och ge ett prisförslag på vad det skulle kosta per figur skulle det va super :)
Har också kollat på hero forge och där kan man göra jättesnygga också men blir dyrt om dom ska printa
Inte funderat på GW's Ungors? De är ju som små minotaurer, och brukar ha runt 2 styrka i fanmade lag
Tack, det ska jag kolla upp :)