Hejsan, idag fick jag en inbjudan till årsmötet. Det var trevligt.
Men för att få vara med där krävs betald årsavgift. På klubbsidan hittar jag att det kostar 250:- per år. Det har jag råd med. Glad i hågen tänker jag betala. Men hur? Jag hittar inga kontouppgifter.
Comments
Ryktet säger att klubben ska ha ett bankkonto och att det snart även går att använda Swish. Men det går också fortfarande att skicka avgiften till Per-Håkans konto. Osäker på om det är problem med att delge den informationen öppet eller inte så jag messar den privat. Om någon annan har samma problem eller känner en Nigeriansk prins som behöver hjälp med banköverföringar så kan ni skicka ett mess till mig.
@Ionas skicka info till mig med :-)
Kan inte konto eller nummer för swish mailas till medlemmarna?
Jag kan inte det för jag har inte den informationen. Men har bett finansavdelningen att göra det.
Hej Alla,
Ni som vill betala men inte har uppgifter kring det kan Swisha mig så ser jag till att avgifter kommer föreningen tillhanda
Anders Jansson
0706766358
Märk Swishet med ditt inloggningsnamn på vår liga sida. http://stockbowl.bloodbowlleague.net/
Hur mycket är medlemsavgiften för ett år?
250-ish
Skickade pengen, men inte fått någon återkoppling...
Nej, det får du inte.
Återkoppling kostar ytterligare 50kr.
om du swishar mig @Juiblex så lovar jag att återkoppla.
@brocCooLi har försökt att Swissair dig men får något tekniskt fel...
kan du prova att swisha mig för att se om det funkar?!? :-D
@Juiblex absolut! swisha mig ditt nummer så fixar jag det.
Swishat dig nu @NIWnW
Spring inte iväg och köp bribes för pengarna nu! ;)
Ledsen för att jag inte fått ordning på Swish tidigare, men nu ska det fungera och telefonnumret är 070-9946408.
Med sedvanlig precision så dök min telefon nu på morgonen. Swisha till Anders istället, för jag kan inte verifiera nya betalningar som kommer. :(
Är det fortfarande Anders som gäller?
Undrar också (kan inte tänka mig att jag betalat för 2021)
@grumplekins och @Ionas håller på att rodda i detta, tror jag!
i nuläget går det inte att betala. Det kommer.
Följer tråden, för att jag också behöver betala för i 2021.
Det kommer info snart om när vi har det extra årsmötet, vi har en del ekonomiska frågor att diskutera innan det är aktuellt att ta in avgifter.
Hittade denna tråd så swishar iväg 250 ut i cyberrymden lite spontant så där.