Scisco Knep å Knåp
Hej,
Längesen - men blivit så glad och taggad att se andra poster om att hålla på att hobbya och måla så tänkte jag kunde skapa min egen och förhoppningsvis sprida lite glädje!
Det lokala spelandet av BB ligger på djup is nu under Covid - så haft en hel del tid över att knep och knåpa.
De senaste är att jag målade upp (ok standard, typ speedpaint under December) Fanaths Chaos lag. Riktigt snygga modeller som egentligen förtjänar bättre målning.
Designade mina egna baser också med 3d text - ganska nöjd av dem faktiskt.
Vad tycks? Hoppas de är ok att skapa en sån här tråd :)
Håller på med lite smått tinkrande med de mesta så tänkte jag lägger upp när jag hittat på nått kul :)
Vi hörs och så ser jag fram emot att komma ut i stora världen och spela en till Blood bowl turnering!
Comments
Grymt snyggt!
Ditt speedmålande är så mycket bättre än mitt slowmålande :)
bra jobbat
Stiligt, men är det bara för turneringsspel? Eller hur gör du i ligaspel när en vill ha nummer på basen?
Hmmm @tjub du har nog rätt - får ta och leta fram någon gammal dekalkarta med lite siffror. De har ju en yta på magen allihop just för siffror.
Avslöjar ju lite att vi faktiskt inte lirar liga i Ljungby, tyvärr, då vi inte får ihop tillräckligt med folk som kan ha en stående inbokning.
Blir mest exhibition play... men ska faktiskt försöka få ihop en 4 manna liga när världen öppnar upp - så lika bra att få på lite nummer :)
Grymt snygga!
ett väldigt litet problem om ni aldrig spelar liga @Scisco, men är ju nice att ha. så hoppas ni får ihop en liten liga!
Gillar att det står Big Guy på den figuren :)