Intresse för online turneringar
in Turneringar
Hej kära vänner.
Jag vill hålla och spela en online turnering på FUMBBL. Sex matcher, fyra på en lördag och två på söndagen som kommer efter. Eller sex matcher på samma dag :)
Regler: Jag tänker Danish Open, Europen eller nåt annat.
Kommer inte vara NAF sanktionerad.
Kostnad: Ett par tior eller nåt så man kan köpa ett förstapris som man kan skicka med post till vinnaren.
Jag har en vän som vill arrangera typ samma sak men på Blood Bowl 2 plattformen. Denna kommer vara lite längre spel period. Läs nedan. Vi tänker att det inte ska vara samtidigt. Om man vill så kan man delta i båda.
Ha det bäst!
/kaju
Comments
Tjena!
Jag som tänkte hålla i BB2 delen där vi kommer spela med ett system som liknar det Skuld använder på Snowball.
Då alla spelare blir indelad i grupper och alla i gruppen möter alla så spelar det ingen roll vilken ordning ni möter varandra och ni kommer kunna boka matcherna fritt.
Efter gruppspelet så kommer din placering avgöra vilket slutspelsträd du kommer att spela i och där är det direktutslag.
Mer information kommer inom några dagar, nu bygger vi hype!
Jag kommer troligen att sända en del matcher live på twitch då det är något som uppskattats väldigt i vår nuvarande online liga i Sundsvall.
Intresse kan jag absolut anmäla - det är dock lättare för mig att bedöma hur möjligt det är för mig att delta i framför allt @kajus turnering om jag vet när det smäller.
Intresset finns här med. Hur optimistiska är vi med matchtid? För det känns tyngre att boka in en hel helg åt 6 matcher, som går betydligt mycket snabbare digitalt
är gärna med på bb2 turneringen :)
Är gärna med på fumbbl turneringen.
Är gärna med på fumbbl!
Jag hejar gärna på, kör hårt :)
Jag är försiktigt intresserad av båda turneringar
Jag lirar gärna på bb2
BB2 all day!
Jag gillar lör-sön 3-3 i matcher. Fumbbl eller BB2 spelar ingen roll för mig jag kör gärna båda. Orkar inte med något utdraget 1 match i veckan dock men det passar nog andra bättre så båda varianterna är väl bra för att så många som möjligt kan vara med på nått och ha lite skoj.
@Coma BB2 kommer inte va en match i veckan utan vi kör ett system så du får boka alla dina matcher hur du vill inom en 1-2 veckorsperiod beroende på hur många matcher det blir.
Jag är försiktigt intresserad av båda precis som kaju.
Om du vill @Aos kan jag hjälpa till med setup för att få det hyggligt jämt om du vill ha gruppspel
Nu trodde du att jag var @duckis va? @Skuld
@Skuld tanken är en form av gruppspel ja , tar all hjälp som erbjuds :)
Ja helt rätt kaju!
Det fixar vi aos