[köpes] Säsong 2 promo token och grön patch
Med att säsong 2 kommer imorgon så kommer även 3 promos från GW. Via mitt köp hos alphaspel så kommer jag få den röda patchen.
Någon som fått/kommer få de andra två (den gröna patchen och tokenen) som vill sälja dom/den?
Comments
Hur vet man om man får promo patch?
jag kontaktade alpha om detta och dom sa att man fick en per box. Jag frågade då om jag kunde välja och dom sa ja.
okej, Har ju bokat boxen så får väl en av dom jag oxå.
Vad innehåller promo koden?
Vad innehåller promo koden?
BB3 Betanyckel
Då får man väl ta och öppna boxen och leta efter det :-)
Fick en grön i min låda - du kan få den @Morn82
om en beställt via GW så får en med en betanyckel till BB3. fattade som att återförsäljare inte får betanyckel till deras exemplar som de säljer.
@brocCooLi om en beställt via GW så får en med en betanyckel till BB3. fattade som att återförsäljare inte får betanyckel till deras exemplar som de säljer.
Ja, men man kan ju köpa den riktiga betan sen när de låtsas att spelet är klart?
sant. betan ska komma början av 2021, spelet ska släppas första kvartalet 2021...
Nice! Du är en pärla
> @brocCooLi sant. betan ska komma början av 2021, spelet ska släppas första kvartalet 2021...
och då det inte egentligen finns ett färdigt regelverk än är det osannolikt att det som släpps inte kommer vara otestat ändå.
Det var inte lätt att få in fler negationer där grumpledumple.