Hoppas ni alla har det bra
Det här är tyvärr jobbiga tider. Jag får tyvärr inte träffa er alla så ofta som jag vill längre, så det är inte lika lätt att hålla koll på er! Så jag tänkte på och kolla hur ni alla har det? För jag önskar er all lycka med era bekymmer och att ni håller er friska! Är det någon av er som behöver en kram ska jag skicka så många som jag kan digitalt.
Comments
Tack, det värmer! Just nu är det extra kämpigt men vi får kämpa på så gott vi kan alla.
Kramar är alltid trevliga, hoppas du själv mår bra och att det snart går att ses igen. Tack för omtanken (tänk om man hade varit så mogen och omtänksam när man var nybakad student, själv lekte jag med tennfigurer och drack öl)!
Jag mår bra! Hoppas du mår bra.
Du har ju sett att jag leker med tärningar jag har köpt och gör video på det.
Sen har ju vi surrat lite om 3rd edition modeller.
Så vi håller ju kontakten, men på ett annat sätt ;)
Jag tycker att du ska skryta mer om din topplacering från din senaste turnering! ;)
Ha det bäst!
Visst funkar det mesta, men jag är väldigt orolig för att Snowbowl skall bli inställt. Den turneringen är vad som håller mig uppe i karantänhelvetet.
By the by, jag har betalat anmälningsavgiften för dig Fille.
jo. det går väl framåt men börjar tära tyvärr.
trodde jag skulle klara det bättre.
Jag är väl inte direkt nåt värst grinigare än vanligt?
Tja, jag kommer ju ner nästa vecka och hämtar hem Bob Bifford, så du kan få en kram då om det känns bättre ;)
För övrigt så hoppas jag på nån turnering i vår vilket inte låter helt otänkbart med tanke på de nyheter som kretsar ang. vaccin!
Jobb = fullt upp pga corona, lite blood bowl pga corona, pluggar på distans utan några fysiska träffar pga corona.
Men annars äre bra :D
Bara bra med mig, och som Pellevin sa. Ser fram emot Snowbowl. Kollar varje dag efter om den blir flyttad eller inställd. Sköt om er
Uppdatering kommer