Säljer målade lag (la till några 20/12)

edited January 2021 in Köpa, Sälja och Byta

Tänkte börjar rensa lite i lådor inför flytt. Inte riktigt kollat vad som är rimliga priser, men finns de intresse kan ni komma med förslag. Kan ta bättre bilder sen, dessa var vad jag hade tillgängligt online...

Chaos Pact - SÅLT

Dwarfs - SÅLT

Slann - SÅLT

High Elves - SÅLT

Vampyrer - SÅLT

Halflings - SÅLT

Comments

• Hur mkt vill du ha för High Elf laget?

• Högalverna gick till Kaju. :)

• hur kan du sälja dina flings?

• Tänker som du @brocCooLi!

Skandal minst sagt....

• Jag älskar ju dina Slann. PM:a mig ett pris ;)

Dessutom behöver jag inte ett till 2ed dwarflag inklusive allt men allt lockar det med. En 2ed Dwarf mirror är ju svår att spela annars.

• Dina vampyrer är väldigt söta. Vad vill du ha för dem?

• @brocCooLi & @Juiblex jag har ju i dagsläget 6 'flinglag. Kanske kan sälja ett som jag inte spelat på en massa år iaf. :P

• ok, då är du iaf nästan förlåten för att du säljer av ett :D

• edited January 2021

@DavidD efterfrågade lite bättre bilder så vampyrerna, så lägger dom här ifall fler undrar.

LAGET ÄR SÅLT!

• edited November 2020

Haha, hittade ett Goblinlag som också är till salu! :P - SÅLT

• edited December 2020

Ett komplett set av Warploque Miniatures Halflings 1200:- - SÅLT

• Ett komplett sett Warploque Miniatures Skaven, ink Star Players 1500:-

• vad är det för flingmodeller förresten @tjub? eller är det en mix av allt möjligt?

• @brocCooLi , tjo vilket av lagen menar du? Det jag postade igår var Warploque Miniatures lag. Men de gick ju rätt omgående, de översta halvlingslaget gamla GW halflings meddiverse kringmodeller. Minns inte exakt var de kommer från, men träden är konverterade från orginalen med andra armar iaf.

• @tjub Minns inte exakt var de kommer från, men träden är konverterade från orginalen med andra armar iaf.

Willy miniatures tror jag det det ut som.

• Läge att göra alla nöjda och glada.

Dvärgkräken är av intresse, pris i pm?

• edited December 2020

@Pidpad ah, nä satte inget pris på det första eftersom jag inte riktigt visste vad jag ville ha för det. Tänkte jag skulle kolla vad "old school" modellerna gick för ungefär, men har inte gjort det än så ge mig ett seriöst bud vad du tycker de är värda så kan vi köra på det. Här eller PM spelar ingen roll, tänkte mest att det kanske blev en massa sälj-spam i tråden bara. :)

@Lard så lär det vara. Men de hade så små armar så letade reda på rejäla ersättare. :)

• @tjub missade helt att du sålt ett till fling-lag. så var det första jag menade. tack :)

• Sådär, nu är det bara Skavenlaget kvar. Ni kan ta bort den här tråden för de går nog inte via SWEBBA ändå.

Sign In or Register to comment.