DÅLIG RESPONS! Är det bara jag från Sverige som ska dit eller? Inte ens någon som vill dela Hotell? Sista chansen nu grabbar, snart bokar jag även det själv! Då går ni miste om mycket fin egentid med mig.
Haha ja. Det här är ett bottennapp. Trodde inte det var möjligt att ha så mycket oflyt så många matcher i sträck. Men det är två kvar imorgon, går säkert att ha det två till.
Jag ber om ursäkt för min existens. Jag är inte en bra representant för Sverige här, snarare en skam.
Comments
DÅLIG RESPONS! Är det bara jag från Sverige som ska dit eller? Inte ens någon som vill dela Hotell? Sista chansen nu grabbar, snart bokar jag även det själv! Då går ni miste om mycket fin egentid med mig.
Jag hade gärna joinat men fick tyvärr "ledigt" bara för en turnering i oktober..
Synd! Jag kommer tyvärr inte kunna vara med på joråbowl så jag får pallra mig iväg på denna. En ensam weekend i Köpenhamn. Kanske kan bli kul.
Det blev tyvärr för krångligt när det flyttade venuen halvägs till odense för att det skulle vara görbart för mig
Skapligt viktig kurs veckan efter, så jag får avstå.
Dom har bytt tllbaka till första stället!
Men vad det meckas. Så nu måste jag fundera igen?
Ja, annars blir jag bästa Svensk oavsett placering.
Tveksamt om jag tar mig iväg.
HEEEJJJJJA. @Oberwald_1
Uppdateringar kräfva dessa drycker!
Om man vänder uppochner på tabellen så ligger @Oberwald_1 JÄÄÄÄÄÄKLIGT BRAAAA TILL!!!!
Men nej....
HEJJJA @Oberwald_1 !!!!!!
Haha ja. Det här är ett bottennapp. Trodde inte det var möjligt att ha så mycket oflyt så många matcher i sträck. Men det är två kvar imorgon, går säkert att ha det två till.
Jag ber om ursäkt för min existens. Jag är inte en bra representant för Sverige här, snarare en skam.
Jag gjorde samma sak i Bergen.
Dra två vinster imorrn bara!
Som sämsta svensk i Dornbirn kan jag avslöja att 9 matcher oflyt är en möjlighet...
Skönt att höra grabbar! Man börjar ju på riktigt ifrågasätta sig själv som blood bowl coach när det går såhär.
Fick en tröstvinst mot Ogres nu i alla fall. Men det satt långt inne.