SWEBBA 7s Pitch

edited August 2020 in SweBBA
Hej igen!

Nu varit några regniga dagar där int mycket annat att göra än att pyssla varit aktuellt - så jag gjorde iordning gratis NAF Sevens pitchen (som doneras till NAF) och kastade även ihop SWEBBA pitchen för att testa mitt nya upplägg/koncept.

Tänkte allmänt ändra mitt koncept till att för 25€ göra denna typ av förändring och ge folk jpg:en (att göra vad de vill med) så de har småegen design med egen ikon o färger till turneringar/ligor. Både för Sevens och Standard - vad tror ni om de upplägget, något blood bowl communityt skulle vara intresserade av?

Allt specialdesignande tog för mycket tid och skapade en massa stress i mitt liv - så hoppas/tror detta upplägg är bättre. Och i värsta fall så får Blood Bowl communityt en gratis bra Sevens/Standard plan att lira på :)

Kastade in hatch bara för ... roligt och jag kunde. Tänkte om mer Sevens ligor kommer till så kommer säkert folk vilja nyttja stadium regler också :D Om de ändrar weather o kick till 2020 så kommer jag nog justera de då. De där är ju inte satt i sten än.

Ska nog knepa ihop en ikon o tema till min lokala Ljungbyliga också.

Swebb-pitchen är ju såklart gratis - enjoy!

40TkWeC.jpg
(Thumbnail - riktiga filen är 5 ggr så stor)

https://drive.google.com/file/d/1060rGBZqDsTA2V-CtZx32EqXy108PRNU/view?usp=sharing

Samma sak som förra gången, kan inte garantera att pitchen kommer ligga på min googledrive för evigt så kan vara värt att lägga den nånstans bra :)

P.s. Duckwing, kontakta mig om du är intresserade av attfå jpg:en till Stockbowl pitchen (gratis).

Comments

Sign In or Register to comment.