Köper / byter tärningar och spelplaner!

edited August 2020 in Köpa, Sälja och Byta
Samlare som jag är försöker jag få en komplett uppsättning tärningar och spelplaner för 2016-utgåvan. Så jag köper eller byter gärna till mig följande:

Tärningar sökes: (kompletta set: 3 block, 2 d6, 1 d8, 1 d16)
Chaos Chosen
Chaos Renegades
Dark Elves
Lizardmen
Undead

Spelplaner sökes: (komplett: plan + dugout)
Chaos Chosen
Dark Elves
Elven Union
Goblins
Undead

Tärningsset att byta: (oöppnade)
Dwarves
Goblins
Humans
Ogre
Orc
Skaven
Wood Elves

Spelplaner att byta: (oöppnade)
Alliance / Underworld
Halflings
Nurgle
Ogre

Comments

• Jag har en nästan oanvänd Elven Union pitch.

Om den är intressant kan jag tänka mig ett byte mot Halflingpitchen.
  • Det är intressant ja! Mötas eller skicka? Jag finns i Göteborg.
  • Franky wrote:
    Tärningar sökes: (kompletta set: 3 block, 2 d6, 1 d8, 1 d16)
    Chaos Chosen
    Chaos Renegades
    Dark Elves
    Lizardmen
    Undead

Jag har alla. Boxarna är dock öppnade och någon tärning använd någon gång. Skicka mig ett prisförslag via PM om det är interessant
  • SF i GBG har iaf tidigare haft kvar en del gamla pitchar etc, dålig koll på vad själv. Men du kanske redan har kollat där? :)
  • edited August 2020
    tjub wrote: »
    SF i GBG har iaf tidigare haft kvar en del gamla pitchar etc, dålig koll på vad själv. Men du kanske redan har kollat där? :)
    Det har jag, men tack för tipset ;)
  • Franky wrote: »
    Det är intressant ja! Mötas eller skicka? Jag finns i Göteborg.
    Jag är i Stockholm, men min syster som bor på Tjörn kommer hit om en vecka. Då kan hon ta den, och sedan kan min systerson ta den till Götet. Eller hur @Drexxl? Sedan kan ni byta.
  • @Franky jag har undead pitchen endast använd ett fåtal matcher under VM i Dornbirn. Byte mot Ogre pitchen? jag finns i Stockholm så posta antar jag är det jag kan göra. Tror jag har svårt att möta upp med Pellevin at the moment. :)
  • edited August 2020
    @Franky jag har undead pitchen endast använd ett fåtal matcher under VM i Dornbirn. Byte mot Ogre pitchen? jag finns i Stockholm så posta antar jag är det jag kan göra. Tror jag har svårt att möta upp med Pellevin at the moment. :)
    Vi kan nog ordna ett post-byte :)
  • Jag kan langa annars, flyttar till götet på lördag
Sign In or Register to comment.