Reserves rumble

edited August 2020 in StockBowl
Rumblen är öppen för anmälan. I vanlig ordning är det 1 match-turnering för alla lag som inte går till slutspel, eller är med i en annan liga, dvs Open.

Det går väl att hoppa in med ett lag som spelar i Open, man får se till att inte köra en Open-match till bara med det laget.

Spelas under slutspelsveckan och sen blir det squigg!

Comments

• DavidD wrote:
    Rumblen är öppen för anmälan. I vanlig ordning är det 1 match-turnering för alla lag som inte går till slutspel, eller är med i en annan liga, dvs Open.

Det går väl att hoppa in med ett lag som spelar i Open, man får se till att inte köra en Open-match till bara med det laget.

Spelas under slutspelsveckan och sen blir det squigg!

Det finns en teoretisk om än mikroskopisk chans att jag går till slutspel så jag ökar på den genom att anmäla ett lag tänkte jag.
  • Du kan ju spela både rumble o (kvarts)final så länge det inte är samma lag, så kom o spela!
  • Hej, skulle någon vänlig admin kunna kontrollera om jag behöver redraft mitt Quakers lag?
  • Vill påminna alla om att anmäla sig till Rumblen!
  • Juiblex wrote: »
    Hej, skulle någon vänlig admin kunna kontrollera om jag behöver redraft mitt Quakers lag?

Dina slann är redo att köra.
  • Rumblen är öppen och redo. Då den fungerar som en "liten" open går det bra att hoppa in. Säg till så lägger jag in laget i så fall. Och hitta en kompis, så du har någon att spela mot.
  • Någon som vill köra en match nu på torsdag i reserven?
  • Jag tror det bara är du och jag uppskrivna. Ska vi köra? Jag kan slänga in något annat än dvärgar, för att vara bussig, om du inte vill ha tokspö av ett gäng knattar.
  • Tar gärna en match med dig, men lämna dvärgarna hemma :-)
  • Juiblex wrote: »
    Tar gärna en match med dig, men lämna dvärgarna hemma :-)

Fegis.
  • edited August 2020
    Ska se om jag kan trolla fram ett TV2200 mördar kaos istället.
  • @ionas skapat en match i RR, 17:45 i morgon torsdag på alpha okay?
  • Lets.
    Hade tänkt byta ut dvärgarna mot skaven. Men nu blir det förnedringsspö mot ett gäng knattar istället. :D
Sign In or Register to comment.