Skuld

edited July 2020 in Turneringar
Hej! Det har grämt mig lite att jag hurrade så när du slog 1 på den där avgörande gfin i vår match i Sundsvall. Det var en svår bergochdalbana och jag förstår mig själv i efterhand och tror inte du tog särskilt illa upp men det är ändå fel reaktion så därmed ber jag om ursäkt. Lite.

Comments

• även om detta inte handlar om mig alls så känner jag igen mig i det här. förstår känslan.
  • Jag känner mig kränkt. Av er båda.
  • Jag känner mig kränkt i @ionas och @skuld ställe!
  • Känner du skuld @grumplekins?
  • edited August 2020
    Jag gjorde fel. Sen gjorde jag fel igen. Nu ser ni mig. Så mycket människa. Livet går vidare. Kram.

Nästa etta är ändå min.
  • Bääääver...
  • Bääääver...

Kunde inte sagt det bättre själv.
  • Nah det är lugnt jag hade gjort detsamma. Det ska inte vara fult att fira ett resultat. Det var inte som att du satt och gnällde eller var osportslig under matchen.

För mig är Det lika självklart att jag är besviken som du är glad över sista rullet.
  • edited August 2020
    Skuld wrote: »
    Nah det är lugnt jag hade gjort detsamma. Det ska inte vara fult att fira ett resultat. Det var inte som att du satt och gnällde eller var osportslig under matchen.

För mig är Det lika självklart att jag är besviken som du är glad över sista rullet.

Ja alltså det var mest för min egen skull, jag vill vara så stor men når inte alltid upp.

Och vad bra att mitt inte osportsliga gnäll när det blev riot inte hördes utanför mitt huvud. :)
Sign In or Register to comment.