Mago Målar Modeller - Dark Elf, Goblin, Human, Wood Elf
Jag tänkte ha denna diskussion lite som en samlingspunkt för mina projekt inom Blood Bowl-hobbyn.
Dark Elf-laget Maledor Manticores fick jag klart till Chaos Cup 2013. De presterade bra och gav mig en 4:e plats!
Maledor Manticores by magot42, on Flickr
Jag vann största delen av mina Goblins The DOUBT breakers på DOUBT III.
Blood Bowl goblin team by magot42, on Flickr
Humanlaget Tüskarna från Linghed kom när jag spelat lite i StockBowl-ligan.
BB humans finished by magot42, on Flickr
Mina Wood Elves Toastwood Treehuggers är mitt äldsta Blood Bowl-lag, målat någon gång sent 90- eller tidigt 00-tal.
Dark Elf-laget Maledor Manticores fick jag klart till Chaos Cup 2013. De presterade bra och gav mig en 4:e plats!
Maledor Manticores by magot42, on Flickr
Jag vann största delen av mina Goblins The DOUBT breakers på DOUBT III.
Blood Bowl goblin team by magot42, on Flickr
Humanlaget Tüskarna från Linghed kom när jag spelat lite i StockBowl-ligan.
BB humans finished by magot42, on Flickr
Mina Wood Elves Toastwood Treehuggers är mitt äldsta Blood Bowl-lag, målat någon gång sent 90- eller tidigt 00-tal.
Comments
Gillar även idén att lägga upp alla lag man har gjort. Ska vi alla göra varsin tråd med ens lag eller skall vi göra en gigantiskt gemensam tråd där alla får lägga upp sina lag?
Jag är själv väldigt nöjd med mina Dark Elves. Det är gamla beastmasters i tenn som är runners.
Vet inte vad som är bäst upplägg. Jag tänkte att jag vill ha allt "klart" i början av denna diskussion för att ha en samlingsplats över vad jag gjort. Och sedan kan det bli lite work in progress och allmänt snack efter det.
Annars gillar jag tüskarna också. Det är ett enhetligt lag, vilket är bra både gällande stil och igenkänning.
...men jag håller med dig Mago, att ta en "färdig" modell och bara måla istället för att bygga i timtal är väldigt effektivt.