best uppercut s 14
Insåg att jag missat att göra en tråd. Samma princip som förra säsongen.
Länka matchen på stockbowls sida skriv total inducement och så hoppas vi att någon som inte varit på samma turneringarsom mig vinner för första året
1. 450k @jori3641
2. 400k @Mago
3. 360k @Gimpen
3. 360k @JohnnyD
4. 310k @Mago
5. 250k Muffloo @mufflo
6. 240k Muffloo @mufflo
Länka matchen på stockbowls sida skriv total inducement och så hoppas vi att någon som inte varit på samma turneringarsom mig vinner för första året
1. 450k @jori3641
2. 400k @Mago
3. 360k @Gimpen
3. 360k @JohnnyD
4. 310k @Mago
5. 250k Muffloo @mufflo
6. 240k Muffloo @mufflo
Comments
240k inducement till mig. Slutade med en härlig 2-1 seger!
360k. En galet svettig match som kunde sluta hur som helst. 3st boneheads i samma runda från motståndaren fixade biffen och 1-0 till titanerna blev slutresultatet.
inducements i matchen var 1 extra apo, 1 RR och en wiz.
Säsongsrekord i publikantal, grodor som kör galna manövrar med hopp och passningar samt en intercept som blev grunden för segermålet och ett dödsfall (som blev räddat av apotekare). Matchen hade allt!
250k inducements och seger 2-1 till systrarna.
En tung match som vände i drönarnas favör efter en mirakelrunda i första halvlek med två cas och en ko...
310k inducements, 2-1 vinst.
Mina inducements var dock sådär, jag fick använda briben på första foulen (1+1) och min lightning bolt mot ST4-wardancern fizzlade...
Samma nivå som Gimpen glider jag in på då... 360k med Ratus Nosferatus mot Darkland Slavehunters. Tog en Helmut, en wizard och en bribe. Helmut började i vanlig ordning med att såga sig själva första rundan i matchen och försvinna för resten av halvleken. Dock fungerade både bribe och wizard rätt bra, så på något sätt så lyckades blodsugarråttorna hämta hem 1-0 seger med 1-8 i CAS.
Får väl dumpa en rotter och komma upp i 390
3 bribes, 1 babe och 2 100k kort blev det. Ett av korten var extra training, det andra Knutts spell of awesome strength.
Länk till resultatet.
Det började bra med en casad loner-groda i runda ett, men sedan gick det utför och Slann skuttade och tog bollen och lyckades göra 1-0 i slutet av första halvlek.
I andra hade goblinsen tuffat till sig och en lite exponerad bollhållare, en kastad goblin och lite härjande senare var resultatet 1-1.
Jag använde sedan kortet och dodge:ade in en ST4 goblin i cagen och lyckades poppa bollen, plocka upp den i en tackle zone (med pogoern) och sedan smita iväg. :P
http://stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=1398
Jag köpte in Helmut Wulf (110k), merc linefrog (90k), wizard (150) och en extra apo (100k).
Helmut stunnade en dvärg som stod brevid en boll på marken innan han själv blev knockad. Mercen gjorde det han skulle, han hamnade i CAS båset i runda 2.Trollkarlen blixtade Brik Backstabber i runda 16,vilket kanske avgjorde matchen. Extra apon användes aldrig, det räckte med min ordinarie.
Jag hade så klart en hel del tur. Darklands båda stjärnor, Brik Backstabber och Htruk Ironsmasher var helt ur slag. Brik hade problem att få tag i bollen i det hällande regnet och Htruk misslyckades med ett antal jump up. När han väl lyckades blocka var han visserligen rätt bra på att sänka motståndarna men han var totalt oförmögen att slå över 5 på rustningsslagen, trots att han använde pilling on mest hela tiden. Min krox Igthorn var dessutom inte Bonehead en enda gång under matchen, vilket nog är andra matchen i följd. Det är en smart kille det där.