Liga under sommaren - coachunderlagsundersökning (det är ett helt vanligt ord i min värld)
Hej!
Vill få lite koll på hur många som är sugna på en strukturerad liga under sommaren inför spelarmötet på söndag.
Tänker att en del kanske vill och kan då men inte kan komma på söndag.
Med strukturerad liga menar jag ordinarie säsong (om tillräckligt många är intresserade) eller en mindre variant som inte räknas ett konventionellt mästerskap (se förslag om summer slam i spelarmötestråden).
Jag spelar gärna en massa open men gillar att ha matcher jag inte kan smita ifrån och en tabell att svära över också.
Vill få lite koll på hur många som är sugna på en strukturerad liga under sommaren inför spelarmötet på söndag.
Tänker att en del kanske vill och kan då men inte kan komma på söndag.
Med strukturerad liga menar jag ordinarie säsong (om tillräckligt många är intresserade) eller en mindre variant som inte räknas ett konventionellt mästerskap (se förslag om summer slam i spelarmötestråden).
Jag spelar gärna en massa open men gillar att ha matcher jag inte kan smita ifrån och en tabell att svära över också.
Comments
Jag är intresserad.
Alla Ska Med!
Och det är egentligen gubbarna som ska våga spela mot dig lissom.-..
Det verkar som vi borde kunna göra nåt fint ihop i sommar.
det korta svaret får bli att man endast kan förhålla sig rumsligt till det som har ett läge i rummet. det långa svaret får bli "skäms pojk!".
@BrocCooli Tänk på att vi Stockbowl har unga oförstörda ungdomar (som cynial) som inte förstår vad du menar. De finns risk att de försöker googla uttrycket och då vet man aldrig vart i nätets avkrokar de kan hamna.
Min oskyldiga barndom är förstörd!
Vi bestämde på spelarmötet att det blir så vid 15+ deltagare. Två till anmälde intresse på mötet. Så kanske! Anmälan senast den 17/5.
Det kommer ett Mail snart men det går reden nu att anmäla lag till ”sommar2020” på sidan.
har du bara spelat 4 så behöver du inte om du inte vill redrafta
Ja, skrev fel, menade rätt
>4=redraft
Tack för korrigeringen!