Sämst!

edited April 2020 in Turneringar
Jag är sämst, gått 1-1-1 i Eucalyptus med High Elves. Hade varit 3-0-0 om man spelat utan tärningar.

Comments

• Jag är också sämst och gillar Britney Spears!
  • Jag spelar lizard. Har spelat mot Chaos dwarf, det haglade cas deluxe, gjorde två misstag. 0-0 Draw

Andra matchen var mot undead. Pitch invasion, en åkte ner för mig och åtta för min motståndare. Surfade lite. 2-0 Win.

Tredje matchen mot Chaos. Cas fest för Chaos. 0-1 Loss.
  • Jag kan försöka vara med nästa gång så ni slipper vara sämst.
  • Gör Britney Spears musik fortfarande @kaju?
  • Oberwald_1 wrote:
    Jag är sämst, gått 1-1-1 i Eucalyptus med High Elves. Hade varit 3-0-0 om man spelat utan tärningar.
    Så det du säger är egentligen att du är bäst men att du har otur.
  • Brittan är dock bäst!
  • Alltså... sluta göra misstag. Lättare så, gör som jag istället spela dåligt med flit ibland. Typ 13 dubbelskallar på fem matcher. Ge motståndaren TD på 1/250.000 osv. Då snackar vi ... men att skylla på misstag håller inte ;)
  • @Havaji - så kan man tolka det.

Igår spelade jag tabletop i Sala-ligan jag gått med i. Mötte 1710 Orcs med mina 1160 High Elves. Vi räknade mina dodges, jag slog 15 ettor på 20 dodges, varav 12 var 2+ dodges. Den matchen gick fort!
  • brocCooLi wrote: »
    Brittan är dock bäst!

+10
  • Jag gillade Amy Diamond innan hon blev känd
  • Jag gillade @kaju innan han kom med i landslaget.
  • Obehagligt.
  • Jag gillar mig själv. Fast andra gör anspråk på att vara sämst. Vilket bara en kan vara. Det är jag.
  • Jag har älskat Nickelback sen jag gick i 6:an. Jag har inte vågat erkänna det för någon. Mest av allt älskar jag Chad Kroeger blonda svalliga hår. Det är så oemotståndligt.
  • Jag har alltid föredragit Luke Skywalker framför Han Solo. Och är så dåligt allmänbildad att jag var tvungen att duckduckgoa Chad Kroegers blonda svalliga hår. :(
  • Ok om vi snackar kärlek på riktigt.

Det här. Det älskar jag så jag blir tårögd.

[url]
  • Ok om vi snackar kärlek på riktigt.

Det här. Det älskar jag så jag blir tårögd.

[url]

kom igen, det svänger!

• älskar det mästerliga filmandet också. påminner mig om när jag försöker ta kort på bb-modeller och lägga upp här.
  • Sådant här är också bra.

• Jag skulle bara vilja för er alla förkunna att just idag är jag en Barbie girl i en barbie world!
  • brocCooLi wrote: »
    älskar det mästerliga filmandet också. påminner mig om när jag försöker ta kort på bb-modeller och lägga upp här.

Han som spelar och sjunger är min läromästares läromästare. En slags farfar. Jag får höra så mycket skrönor om den där gubben.

• Oberwald_1 wrote: »
    Sådant här är också bra.

Nu ljuger du inte. Du har precis vunnit att jag glömmer det där med Nickelback.
  • @Oberwald_1 hur kändes det då Chad klippte sig?

För övrigt är "Den trettonde krigaren" den bästa film som gjorts, alla kategorier. Även om Omar Sharif efteråt bad sina fans om ursäkt för den.
  • Haha jasså har han klippt sig, det visste jag inte. Det känns inte bra.
Sign In or Register to comment.