håller nog med grumple här.
men känns nästan mest fånigt med ett renodlat snotlag.
då det finns ett sådant under stuntyleague på fumbbl så tycker jag nog inte riktigt det hör hemma i riktiga bb?
håller nog med grumple här.
då det finns ett sådant under stuntyleague på fumbbl så tycker jag nog inte riktigt det hör hemma i riktiga bb?
Jag tror de sålde mycket halflings och ogres. Och att det därmed blev ”vad folk vill ha”. Jag köper ju allting i slutändan så vafan.
Comments
Jag hade Mao varit nöjd/missnöjd oavsett.
LOL
Jag tror de sålde mycket halflings och ogres. Och att det därmed blev ”vad folk vill ha”. Jag köper ju allting i slutändan så vafan.
Då är bara frågan, vart hamnar snotlings i top-4 stunty lagen....
lite så.
om en utgår från 3 tiers som det 'vanliga' är så skulle jag sätta snotlings i tier 4 :P
Det vore riktigt bajsigt.
Ja kanske det. Svårt att veta innan man vet exakt hur dåligt rostret är, men en Giant imo är ju sämre än Morg så varför inte liksom?
Men om den skulle varit med tror jag vi sett det i trailern de släppte...
Ja men jättereglerna är helt galna. Man kan få till en oändlig chainpush t.ex.
Har de?
Länka plz
[/quote]
Ja men jättereglerna är helt galna. Man kan få till en oändlig chainpush t.ex.
[/quote]
hm.. inte tänkt på det...
Första filmen om du scrollar ner. Tror den är ganska ny. Den var i alla fall ny för mig för någon dag sedan. :P
Hon ovanför snotlinglaget ser ut som bra alvlagsstaff - cheerleader? Galandril? Apo? trollis?