Comments

• Ser ju riktigt fina ut... alltid skeptisk till att de ska upp på ett ben dock :S
  • Nja. Vill ha vamps men dessa tilltalade inte mig.
    Dock så joinar jag gärna om någon ska backa så jag kan få adon med Kemrilaget
  • Jag tycker Punga gör fina skulptar men jag fattar ärligt talat inte pirattemat de vill ha på så många grejer.
  • Jag tycker Punga gör fina skulptar men jag fattar ärligt talat inte pirattemat de vill ha på så många grejer.

Har också väldigt svårt för pirater i BB.
  • havaji wrote: »
    Jag tycker Punga gör fina skulptar men jag fattar ärligt talat inte pirattemat de vill ha på så många grejer.

Har också väldigt svårt för pirater i BB.
    hear hear
  • Jag gillar pirater mycket mer än cirkustema i BB även om pirater känns mer historiskt inspirerad fantasy än klassisk fantasy om man skall prata subgenres :)
  • Kalla mig ortodox men jag gillar mina pjäser i någolunda rugbyliknande rustning och gärna utan överdrivet med skarpa saker som kniveggar och liknande längs med dem.
  • OK, från och med nu heter alltså Drexxl, i varje sammanhang, ”ortodox men jag gillar mina pjäser i någolunda rugbyliknande rustning och gärna utan överdrivet med skarpa saker som kniveggar och liknande längs med dem.”

Jag föreslår att vi förkortar det till ”stockkonservatismens påläggskalv”, för det är ganska matigt som namn betraktat.
  • @Drexxlortodox du är schack... jag blir matt.
  • Artigheten kräver att du tilltalar mig efter mitt fulla namn! @grumplekins
  • Drortodoxxl
  • @drexxl Du menar väl "amerikansk fotbolls-utrustning", i rugby har man varken axelskydd eller hjälm.
  • edited April 2020
    Oj. blev vist att jag backade Sons of Anubis.
    Så kanske blir att spela kemri till nästa sommar
  • Oberwald_1 wrote: »
    @drexxl Du menar väl "amerikansk fotbolls-utrustning", i rugby har man varken axelskydd eller hjälm.
    Halvt, försökte lura alvspelare att klä sig lättare... ( SÄG INGET :* )

• Någon mer som vill back med mig?
Sign In or Register to comment.