Viktig statistik
Jag har i dessa instängda tider kollat lite statistik. Och fann till min outsägliga glädje att jag vunnit flest NAFsanktionerade turneringar av alla svenska spelare.
För att komma ifatt @Skuld (jag är alltså inte ensam i toppen) behövde jag endast välja att inte räkna lagtävlingar eller sådant som spelats utomlands. Men självklart skall en liten Sevensturnering i Stockholm vara med!
För att komma ifatt @Skuld (jag är alltså inte ensam i toppen) behövde jag endast välja att inte räkna lagtävlingar eller sådant som spelats utomlands. Men självklart skall en liten Sevensturnering i Stockholm vara med!
Comments
EDIT: och resten av "topp-sverige-spelarna" :P
beror det på att USB är så liten och dålig turnering så att 'topp-spelarna' inte åker dit? :P
Förstår jag rätt att du här säger att jag är den svensk som har flest NAF-tittlar alla versioner inkluderade?
Om du tar reda på statestik måste du ju deklarera den!
Kul läsning och statistik
Riktigt starkt jobbat Skuld och Pellevin.
Faktiskt tvärt om, de flesta orkar inte för den är så intensiv med sina fem matcher på en dag och öl att tillgå.
Är bara de mest hårdnackade coacherna som klarar av den.
Vi ska nog paja detta snart
förklarar varför jag inte varit där då :P
Kärlek
Därför vill jag att alla coacher här på *Swebba" tar sig en riktig funderare på när USB4 passar bäst att spela.
I dagsläget är det 11:e Juli som gäller. Finner jag ingen lokal så kan det komma att vi kör "skiten" utomhus :P
#OneCoachToRuleThemAll
Men räkna kallt med att det datumet är det rätta.... BTW STORA nytheter släpps snart om USB4 och nej @brocCooLi det kommer inte bli en tvådagars turnering så vanliga coacher orkar delta i den, det kommer fortfarande vara 5 matcher på en dag och sjukt mkt öl till förfogande :P så bara de bästa orkar delta
Vet inte vad det är för magisk kraft alla som anordnar turneringar har (förutom @brocCooLi då), då de alltid lyckas hitta en helg då jag jobbar :P
Men räkna kallt med att det datumet är det rätta.... BTW STORA nytheter släpps snart om USB4 och nej @brocCooLi det kommer inte bli en tvådagars turnering så vanliga coacher orkar delta i den, det kommer fortfarande vara 5 matcher på en dag och sjukt mkt öl till förfogande :P så bara de bästa orkar delta
[/quote]
Du glömde mycket och billig öl!
Och enligt @skuld så får man först börja efter första TD, så runt klockan 0800 borde första ölen intagas
Analysen är inte felaktig
Det är därför det är roligt att munhuggas med dig.
Jag vill bara vara extra tydlig på nätet då det lätt blir missförstånd