Tilean Team Cup på Fummbl

edited March 2020 in Blood Bowl
Jag och @Anganatyr behöver två till för att skapa en Squad, vem är på? Först till kvarn :)

Här är länken: https://fumbbl.com/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=31173

Comments

• Jag är på.
  • Stod inget om tidszon vad jag såg. Reviderar till jag är på om det är någon slags europeisk tid.
  • jag tror det kan bli vad som helst, då det är liknande den förra pre-world cup som fummbl anordnade.
  • så det blir vad man kommer överens med motståndaren
  • Har spelat när amerikaner är med. Brukar bli sisådär när alla rimligen kan efter jobb eller helger. Så kommer någon och ligger 10h fel
  • ja, jag hade en toptre värsta motståndare förra gången. Amerikanare som vägrade att kolla sina meddelanden på fumble så fick ha en i hans lag som mellanhand och han fick välja att spela kl 6 på morgonen (min tid) och sen dök han inte upp. Efter mycket om och men så fick vi till ett möte och så vann han på ren jävla tur. Men det är å andra sidan inte så vanligt haha
  • De har ju en uppdelning efter var man bor i tre grupper men hittar inte tilean cup där.
    Baserat på Italien så då borde de vara rimliga med tider
  • Så, är du på? :)
  • Absolut, har inte riktigt fattat reglerna bara. Det kommer tänker jag (Kanske när jag faktiskt läser dem.
  • Det är som world cup (med lagbygge) iaf, resten kommer väl av sig självt. Vad vill du spela?

@Anganatyr Woodies?

Jag tror jag kommer köra khemri, om ingen annan tar de vill säga, men det är väl inte så höga odds på hehe
  • Gärna dark elves.
  • Då var laget fullt :)
Sign In or Register to comment.