Grattis Ozt!!!

edited July 2014 in Turneringar
Jag tänkte ta och gratulera Ozt för att det gick så bra i helgen och att ha numera lever upp till smeknamnet den bästa Norse spelaren. Inte bara i Sverige utan även i världen!!!

Bra jobbat och grattis Ozt!

Länk till NAF: http://www.thenaf.net/tournaments/rankings/ranking/?coach=&nation=&race=Norse&start=0

Comments

  • Grattis!
  • Stämmer in och gratulerar jag med, snyggt jobbat!
  • Tack så mycket! Jag har inte ens tänkt på att kolla världsrankingen, för det kändes så avlägset.

    Så det här gjorde min morgon väldigt mycket trevligare!
  • Världsbäst, imponerande!
  • Grymt jobbat @Ozt!

    Jag kan också meddela att mitt 1-1-4 resultat gav mig -34.7 i rating. :P
  • Mycket fint!
  • Grattis @Ozt
  • Grattis som sagt, vet inte om vi spelade bb någongång där i mitten av 90talet när det begav sig men är övertygad om att jag vann i så fall ;) Norse fanns i alla fall inte.
  • Grattis Ozt, och även: grattis inforthepain! Rankad tvåa i Sverige efter femton månaders turneringsspel är inte så pjåkigt!.
  • Impressive. Väldigt stort att hamna 9:a på NAF också! ;)
  • Grattis!
  • Tack alla!

    Och 9;a på NAF-klubben har sitt första möte i slutet av Maj @Lard.
  • edited May 2014
    Pellevin wrote: »
    Grattis Ozt, och även: grattis inforthepain! Rankad tvåa i Sverige efter femton månaders turneringsspel är inte så pjåkigt!.

    Sant - Göteborgs stolthet, skulle vara kul o få banka lite på de där råttorna!

    Insidertips - spela halflings mot inforthepain <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText"> Han har fått stryk två matcher i rad halflings-skaven i lokala ligan ;)</div></div>
  • Skoberget wrote: »
    Insidertips - spela halflings mot honom <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText"> Han har fått stryk två matcher i rad halflings-skaven i lokala ligan ;)</div></div>

    Måste hålla med :D
    Såå nära att vinna över'n i SL med mina hober mot slann, men gjorde ett enda misstag och det räckte :P

    Grattis Ozt förresten!
Sign In or Register to comment.