GhostBowl
kör en liten blänkare och förfrågan om det finns intresse att styra upp en turnering på Borgvattnets prästgård.
för er som inte känner till stället så är det ett av Sveriges mest hemsökta ställen fullt med spöken
tittat på att hyra Spökprästgården.
Spökprästgården rymmer 6 rum, 2 badrum och kan ta upp till 17 personer.
8,910 kr för 2 nätter
detta ger ca 556kr/person vid 16 st och ca 524kr/person vid 17 st.
så om en då säger ca 600-700kr för turneringen så är det inklusive boende. beronde på hur mycket priser eller vad en vill ha för priser.
finns det intresse?
-Eventuellt intresserade-
brocCooLi (first in first out)
inforthepain (winner, cant win any other prices)
Pidpad
Thursablot
Betty
spoiledsquid
Oberwald_1
Ozt
Drexxl
Juiblex
Pellevin
bloodfeast
grumplekins
Duckwing
razta
för er som inte känner till stället så är det ett av Sveriges mest hemsökta ställen fullt med spöken
tittat på att hyra Spökprästgården.
Spökprästgården rymmer 6 rum, 2 badrum och kan ta upp till 17 personer.
8,910 kr för 2 nätter
detta ger ca 556kr/person vid 16 st och ca 524kr/person vid 17 st.
så om en då säger ca 600-700kr för turneringen så är det inklusive boende. beronde på hur mycket priser eller vad en vill ha för priser.
finns det intresse?
-Eventuellt intresserade-
brocCooLi (first in first out)
inforthepain (winner, cant win any other prices)
Pidpad
Thursablot
Betty
spoiledsquid
Oberwald_1
Ozt
Drexxl
Juiblex
Pellevin
bloodfeast
grumplekins
Duckwing
razta
Comments
hittade också ett ställe utan för Örebro men det går typ inte att boka? de har ingen webbplats och de ligger typ precis längs någon stor väg men har inte någon väg till sig.
så ja, detta ligger långt bort men i övrigt så tror jag på att det är det bästa.
plus att alla deltagare får diplom!
https://www.ilikeradio.se/podcasts/spoktimmen/12360/
I prästgården finns inga bord och sittplatser. Bara gamla runda 1800-tals bord och ett vardagsrumsbord.
"om du har tur kan du nere i vardagsrummet spela ett bräde fia med knuff, det är i princip ett museum" hon bedömer att det inte går men att man kan säkert spela nere i byn på hotellet eller spela i ladan bredvid (hon tror det är toaletter eller @ozt-eri)
Jag menar dock att det är klart det går!
men jag har inte hört något av dem när jag kontaktade och frågade om bord och lite annat.
och ja, klart det går om en vill