Hej!
Vi är några som funderat på starta upp en blood bowl liga i föreningen Alekonfliktspel som ligger i Bohus strax utanför göteborg. Så vi undrar om det finns något intresse från de som redan spelar Blood Bowl i området att vara med.
Men då det verkar i princip omöjligt att få mer än en match/månad där är det nog bra om det lokala utbudet breddas. Heja från oss i Stockholm!
Huh, nu är jag inte med på vad du menar?
Men jo, de är ju så klart alltid kul med fler ligor/BBspelare i Sverige.
Ja det verkar som man inte kan spela mer än en match i månaden som ny medlem i ligan?
Jodå, visst kan du det. Är du genuint intresserad så skicka ett PM så ska jag förklara ligastrukturen. Men all info står, om än lite mer formellt på sidan.
Men då det verkar i princip omöjligt att få mer än en match/månad där är det nog bra om det lokala utbudet breddas. Heja från oss i Stockholm!
Huh, nu är jag inte med på vad du menar?
Ja det verkar som man inte kan spela mer än en match i månaden som ny medlem i ligan?
Jodå, visst kan du det. Är du genuint intresserad så skicka ett PM så ska jag förklara ligastrukturen. Men all info står, om än lite mer formellt på sidan.
Då missförstod jag. För långt mig att åka oavsett- mer spel mer kul mer bra.
Comments
Vi har en liga i GBG, http://www.tloeg.bloodbowlleague.com
Då missförstod jag. För långt mig att åka oavsett- mer spel mer kul mer bra.
utan att veta gissar jag kring Älvängen/Alafors. är väl det området som brukar kallas för Ale?