Rensning/Säljes

Naggaroth Nightmares (GW ) Tenn med kartong
300kr eller enligt överenskommelse

Orcs i tenn med Kartong (GW) 4 blackorcs, 5 blitzers, 2 throwers, 7 lineorcs Bra standard på Blackorcs, resten omålat
700kr eller enligt överenskommelse

Chaos Dwarfs (Gazpes Bullmen) Tenn 6dwarves, 2 Bullcentaurs 8 Hobgoblins, Starplayer, 1 minotaur (plast) Inte tagit ur förpackning
900kr eller enligt överenskommelse - SÅLD 750 med frakt

Goblin Cheaters (Gazpes Gobbo Asylum, Gotham villains team) tenn 16goblins, 2 troll (plast) inte tagit ur förpackning
900kr eller enlgit överenskommelse

Finns i Falun, kan skickas med spårbar frakt (63kr skicka lätt)
Givetvis rabatt om man tar flera lag.
Folk från trakten åker på mycket turneringar, så de kan säkert ta med lagen dit.

Comments

• PM skickad
  • Naggaroth Nightmares (GW ) Tenn med kartong
    300kr eller enligt överenskommelse

Orcs i tenn med Kartong (GW) 4 blackorcs, 5 blitzers, 2 throwers, 7 lineorcs Bra standard på Blackorcs, resten omålat

Chaos Dwarfs (Gazpes Bullmen) Tenn 6dwarves, 2 Bullcentaurs 8 Hobgoblins, Starplayer, 1 minotaur (plast) Inte tagit ur förpackning
    900kr eller enligt överenskommelse

Goblin Cheaters (Gazpes Gobbo Asylum, Gotham villains team) tenn 16goblins, 2 troll (plast) inte tagit ur förpackning
    900kr eller enlgit överenskommelse

Finns i Falun, kan skickas med spårbar frakt (63kr skicka lätt)
    Givetvis rabatt om man tar flera lag.
    Folk från trakten åker på mycket turneringar, så de kan säkert ta med lagen dit.

Naggaroth - omålade?
  • Svart grundade, 1målad, 6 svart grundade 5 blanka
  • Svart grundade, 1målad, 6 svart grundade 5 blanka

OK, tack - inte för mig.
  • Jag kan fixa dem under helgen om du vill, tunna lager så lätt att göra rent.
  • Nej inte värt jag har två uppsättningar det var bara för att fixa reserver. Bättre du lägger tiden på annat :)
  • edited February 2020

Intresserad, fast kan inte föräns Februari. Så om du hittar någon annan innan dess passa på
  • Drexxl wrote: »

Intresserad, fast kan inte föräns Februari. Så om du hittar någon annan innan dess passa på

Bra att du skrev... har redan tre orc-lag men tänkte eventuellt slå till, behövde en anledning till att säga nej och det blev du :)

Är ju Februari nu, menar du Mars eller vid lön? =)
  • Nej inte värt jag har två uppsättningar det var bara för att fixa reserver. Bättre du lägger tiden på annat :)

Är gjort på 40 min, så klämmer bara 2 avsnitt i någon pågående serie =) Helt upp till dig, kan sänka priset också om det är en grej. Vill bara bli av med grejerna.
  • Frantic wrote: »
    Drexxl wrote: »

Bra att du skrev... har redan tre orc-lag men tänkte eventuellt slå till, behövde en anledning till att säga nej och det blev du :)

du menar tvärtom va?
    att du tänkte 'nä, jag borde inte skaffa något mer orclag.' fast sen när Drexxl skrev så blev du 'alltså Drexxl ska inte få mitt orclag!'

Är ju Februari nu, menar du Mars eller vid lön? =)
    Menade mars, när nästa CSN kommer. Har tappat begrepp om tid

Sign In or Register to comment.