Tänkte att alla egentligen nog ha koll men här är i alla fall den Franska träningsgruppen inför Eurobowl på FUMMBl, om man vill ha inspiration på rosters eller bara spionera eller så
Tänkte att alla egentligen nog ha koll men här är i alla fall den Franska träningsgruppen inför Eurobowl på FUMMBl, om man vill ha inspiration på rosters eller bara spionera eller så
Är det något intresse av att spela IRL eller spelas allt ändå över Fumbbl? Då kan vi sätta upp turneringen där och slippa lite admin för mig. Vad tycker ni?
Är det något intresse av att spela IRL eller spelas allt ändå över Fumbbl? Då kan vi sätta upp turneringen där och slippa lite admin för mig. Vad tycker ni?
Av förklarliga skäl kommer 100% av mina matcher att spelas över FUMBBL. Dock gärna med voice chat, för att få mer TT-känsla.
Om någon av förmodan har vägarna förbi spelar jag såklart gärna IRL på mitt köksbord.
Tillåter administratören att man ändrar en skill i sin laguppställning? Har drabbats av ånger under helgen!
Ändra en skill du. Jag har lite ont om tid då livet är som livet är, antagligen kommer lottningen för omgång 1 upp ikväll eller imorgon. Om du ändrar innan dess är det okidok då inga rosters publicerats.
Ni kan skapa era lag på fumbbl. Tror vi kör där, det blir mindre admin tror jag. Så om alla är färdiga med sina lag kan ni skapa dem i fumbbl gruppen så skall jag sätta upp turneringen så ni kan anmäla lagen någonstans.
Ni kan skapa era lag på fumbbl. Tror vi kör där, det blir mindre admin tror jag. Så om alla är färdiga med sina lag kan ni skapa dem i fumbbl gruppen så skall jag sätta upp turneringen så ni kan anmäla lagen någonstans.
Är det samma grupp som vi skapade lag förra gången?
Comments
https://fumbbl.com/p/group?op=view&group=12101&p=teams
Kan man se vilka skills de valt? Teknikern här
Ja, under "Team Options" och sedan "Skill Settings"
@Kaju
@Duckwing
@Coma
@Ozt
@havaji
@drexxl
@razta
@Anganatyr
@Melisqus
@Thursablot
@Lard
@Pedda
@Juiblex
@Pertan
Av förklarliga skäl kommer 100% av mina matcher att spelas över FUMBBL. Dock gärna med voice chat, för att få mer TT-känsla.
Om någon av förmodan har vägarna förbi spelar jag såklart gärna IRL på mitt köksbord.
Tack @pedda
Det är så vi gjorde i säsong 1 men Lard hoppas på att få minska ner sin arbetsbörda genom att ha det endast på fumbbl
Läste lite noggrannare hans inlägg i början av trådet (Y)
@Kaju
@Duckwing
@Coma
@Ozt
@havaji
@drexxl
@razta
@Anganatyr
@Melisqus
@Thursablot
@Lard
@Pedda