Köpes - Alver

Någon som har ett alvlag att sälja, helst den skogliga sorten?

Comments

  • Jag har ett Shadowforge Wicked elf team till salu. Målat i svart och rött.
    Om det kan vara intressant så kan jag fixa bilder. Alla positioner (1x assasin) och en bunt lines..
  • Skulle som sagt föredra den skogliga sorten men om inget dyker upp är jag nog intresserad. Tacksam
  • Jag har damlaget från Greebo: http://www.greebo.it/mainsite/jupgrade/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=90&Itemid=66

    Jag tror det är 14 figs, inget träd, omålat lag i nyskick.
  • Jag har en Jordell Freshbreeze modell till övers om det kan vara något.
    Bilden är inte på min modell. Den är målad men inte färdig.
    product_44815.jpg
  • Oooh, Pellevin har porr elves-modellerna! :-D
  • Googlade DE laget och tyckte det var porrigare eller? Funderat lite och i en längre liga tror jag DE vinner medan i TT-turneringsformatet vinner nog WE. Vad vill du ha för DE laget? Tyvärr tyckte jag WE laget såg mer ut som amazoner.
  • Det är 4 blitzers, 2 witches, 2 runners, 1 assassin, 7 linemen. Så totalt 16 spelare.

    Grundlådan innehåller 11 spelare och kostar 44,95 Eur. Blister med 2 spelare kostar 9,95 Eur + assassin modellen som är en shadowforge modell men inte wicked elf. Så nypris ca 630 sek.

    Dom är dina för 500 jämt.

    Bor du i Sthlm?
  • Nä Gotland, kan kanske skicka? Jag betalar självklart frakten. Ett annat alternativ är att vi kan höra med Ozt om han kan ta dem när ni träffas i Tullinge, kommer nog åka förbi honom förr eller senare.

    Du kan väl PM:a mig hur du vill ha betalt mm.
  • Jag kan skicka utan problem eller lämna dem till Ozt om han skall till ön. Jag dyker upp på gotland vecka 32 och det kanske är lite sent för dig?

    Jag vill gärna att du skall få se dem innan vi gör klart. Skicka ett pm med din epostadress så kan jag försöka ta en bild att skicka ikväll.
Sign In or Register to comment.