Årsavgiften för 2020

edited January 2020 in StockBowl
Hej på er alla. Det är ett nytt år och som vi bestämde vid förra årsmötet så har avgiften gått upp detta år till 250 kr. För att få rösta på årsmötet 20/2 så krävs det att avgiften är betald.

Jag har nu alla delar jag behöver och ska (sent) ikväll ansöka om ett bankkonto på SEB, så de av er som vill vänta lite kan snart använda sig av bankgiro för inbetalningen. För dem som vill ha det överstökat så går det fortfarande att göra en överföring till mitt bankkonto 3274 2148949 på Nordea. Som alltid, lämna ert coachnamn i kommentarsfältet så underlättar det för mig.

Detta bankkonto innebär en ny ekonomisk kostnad för föreningen, 1200 kr/år (fast gratis första året). Det är tyvärr en nödvändig kostnad. Frågan om Swish har också kommit upp, men eftersom det skulle kosta ytterligare ca 500 kr/år, så vill jag låta alla få säga sitt på årsmötet rörande behovet och börjar utan.

Lockmund / Per-Håkan

Comments

• Jag trodde ju att vi skulle ha ett konto vid det här laget, men nu när jag fått svar har jag tyvärr sprungit på ännu en vägg med byråkrati. :( Först ska vi fylla i några sidor med blanketter och sedan vill de ha ett fysiskt möte.

Därmed finns det ingen chans att allt är klart innan årsmötet och jag ber alla att göra sina årsbetalningar till mitt bankkonto enligt instruktionerna ovan. För att ha rösträtt på mötet 20/2 så krävs en betald årsavgift.

Per-Håkan
Sign In or Register to comment.