Twin Mountain Blood Bowl Tournament

24

Comments

  • Är vi flera umebor som kan dela bil ner så kanske jag kan ta mig ner också.
  • Jag ska neråt. Måste bara vila upp hjärnan ett par dagar. Spela ngn testmatch osv. Men jag ska ner. Sista anm var ju 17/8 så tre veckor kvar ju.
  • Som jag sa tidigare så är roster något som vore trevligt att ha i samband med anmälan, men det går att anmäla sig och sedan ändra sig. Så länge ni har ett lag och en roster då det är dags att spela så är jag nöjd.
  • Nu är jag anmäld
  • Jag har också anmält mig nu.
  • edited August 2014
    Jag kan satan i gatan inte bestämma mig om jag skall köra Skaven eller Norse.

    Bestäm åt mig!
  • hmmmmm jaa det e ju ett alternativ med :P lättare blev det ju inte ;)
  • Om du prioriterar att vinna matcher tror jag du skall hålla dig till råttorna, de brukar du vara bra med. Men om du vill mysa med något helt annat är väl norrbagarna kul.
  • edited August 2014
    Aja nu e man anmäld och börjar bli taggad. Det fick bli Skaven då mina norsemodeller är lite utspridda. Nu hoppas jag bara att jag slipper möta dig @pellevin ;) inget illa menat men det har ju gått sådär bra tidigare ;)

    Vart kommer folk husera sig? Fler som tänker vandrarhem eller är det många som tänker övernatta i lokalen?
  • Jag är nu anmäld med mina Chaos Pact (när nu ngn precis fegade ur...).

    Golvet låter billigt och bra så jag tar det.

    Pellevin är inte så farlig tycker jag...*stab stab*
  • Jag bor hos en polare. Då slipper jag se mer än nödvändigt av föregående inläggare :)
  • Ja ok sovsalen på plats får det bil här med. Vi kommer upp 3 pers från Dalarna på fredagen och det vore väl inte helt fel att styra upp typ en bokning på olearys omkring 21-tiden. Alltid trevligt att äta och dricka lite gott med bloodbowlare.

    Jag kan fixa bokning om folk bara meddelar om dom vill va med.
  • Låter bra det. Jag bör kunna hinna fram tills dess. Kanske mina medresenärer vill också, men de får säga till själva!
  • edited August 2014
    Vi kommer på lördagen så ni slipper oss. Kom ihåg att testa minst en av varje ölsort för de blir bara godare ju längre kvällen lider. Värdsaprommiss asså!

    För övrigt har Pellevin världens snyggaste röda Bazinga t-shirt. Min svarta är bara nästan lika snygg.
  • Efter lite hårsliteri är det bestämt: Jag kommer komma till Sundsvall för att vinna en NAF-buckla! Så det så!
  • fint det @Lard. kommer ju inte vara brist på bra spelare i alla fall. 14 stycken anmälda är senaste siffran jag hört men kan ha kommit in fler anmälningar i helgen.
  • Jag är nyligen anmäld också. Det här ska bli superkul!
  • Jag anmälde mig för inte så länge sen :). Ska ta upp bucklan till norrlands huvudstad Umeå.
  • @mortimess : Finns det någon deltagarlista att glutta på någonstans?
  • edited August 2014
    Anmälda än så länge, den 19 Augusti 19:00, är följande:

    Magnus Johansen - Dragons - Undead
    Jonas Lindgren - Ozt - Lizardmen
    Jan Andersson - Inforthepain - Skaven
    Christian Sedin - Coma - Dark Elves?
    Magnus Lyrberg - Mago - ??
    Bim Åkesson Schär - Bim - Amazon eller Orc?
    Robin Wigstrand - Skuld - Wood Elf
    Johan Persson - Packarn - ??
    Björn Tanered - Bernuz - Skaven
    Kristoffer Rapp - krappington - Undead
    Martin stackelberg - Lard - Dark Elf
    Klas Lundqvist - hemlighallaren - Dwarf
    Erik Leander - Pellevin - ??
    Magnus Eriksson - khanmank - Chaos Pact
    Daniel Lee - Ikki - Human

    Ni som har frågetecken vid lagen får gärna skicka in en roster, eller iaf bestämma er för vad ni ska spela. Om jag missat någon som känner sig anmäld, hojta till.
  • Jag fick sent omsider en öppning för att kunna åka i alla fall. Får man anmäla sig trots deadline i förrgår?
  • Anmäl dig snabbt, och säg för Guds skull inget till någon, så går det säkert bra.
  • Anmäl dig och låtsas som det regnar, jag tror inte någon märker det. :)
  • Du skulle inte skrivit ut raserna, det finns några powerplayers som optar sitt val nu. (Host,Pellevin,host)
  • edited August 2014
    Det står ju klart och tydligt: Pellevin - Halflings

    -Bazinga!
  • Jag kör hyperoptade Humans, roster kommer inom kort.
  • edited August 2014
    Att opta för att möta Undead, Lizardmen, Skaven, Dark Elves, Amazon, Orc, Wood Elf eller Dwarf är väl vad spelet går ut på @Ozt oavsett om man vet att motståndarena kör det eller ej?

    Det var en fin spridning på raserna och en massa bra coacher så det blir nog en spännande turngering. En vinst är ju inte en vinst om inte de bästa är med så att säga.
  • Fint med lista! Här har det laddats upp med en träningsmatch och blir ännu en nu i veckan. Råttorna är redo för revansch! :)
  • Jag håller med att raserna borde vara hemliga. Jag kompletterar med min roster pronto. Det blir inte DE dock.
Sign In or Register to comment.