[Säljes]Chaos Dwarfs, Ogres, Dark Elves, Star Players & misc.

Hej & Gott Nytt År!

Säljer av lite Table Top Blood Bowl-figurer. Skicka PM eller kontakta mig via SweBBA Discord. Pris? Så högt som möjligt, 0:- helst enligt dig. En medelväg helt enkelt där båda är nöjda. :) (Nu kan jag inte PostNords nya fraktavgifter iofs, men går att ta reda på.)

*Edit* Frakt med PostMord kostar MINST 63 sKr nuförtiden. Då blir det spårbart & hämtas hos ombud. Går inte att välja bort spårbart. Så det är kanske lika bra man köper mycket på en gång. *Edit II* Fanns ett alternativ frakt 63 sKr också som jag klantade bort.

Chaos Dwarfs - Unik Minotaur(Urgammal WHFB), 2 Bull Centaur varav den ena är Star Playern, 6 Chaos Dwarfs & 8 Hobgoblins. Ngt dammiga :)

VHXB5c2.jpg?1

Ogres Team - 8 Ogres & 7 Gnoblars(har en till Gnoblar halvmålad, men tappat hälften av båda armar.) Plast. Lite många Ogres kanske, men ngn kan ju vara Coach etc. :) *EDIT: Bokat*

yhZFs3s.jpg?1

Dark Elves - Darkside Cowboys bl.a Kicker, Casaulty, Cheerleader. 2 ggr Catcher, Line Elves. 2 Throwers, 2 Star Players, 3 ggr Blitzers, 2 Warhammer Witch Elves som kan konverteras till Witch Elves, men jag kan behålla dom annars. Har nog Naggaroth Nightmares Transfers jag kan skicka med. (En Elf Blitzer finns bland Misc. om ni behöver en till.)

TwgiRTT.jpg?1

Misc. - Star Player Ogre Morg N Thorg, Star Player Troll "Ripper", Star Player Motorsåg "Nobbla Blackwart", en Elf Blitzer & en Human Blitzer.

EAU3aCs.jpg?1

Ha det bra!
«1

Comments

• Är sugen på morg, ripper och nobbla
    Vad vill du ha för dom?
  • Hej!

300:- + frakt? Kom med motbud annars, jag är Off vad BB-figurer kostar, andrahandsmarknaden & PostNord. :)
  • Jag är intresserad av Morg och Ripper om inte Morn82 köper dem.
  • Frantic wrote: »
    Nope, det är en Warhammer-Minotaur som jag tog bort svärdet på. Den är ancient, möjligt man kan hitta den på Stuff of Legends.
  • Melisqus wrote: »
    Jag är intresserad av Morg och Ripper om inte Morn82 köper dem.
    Noterat
  • Denna Minotauren är det, svärdet jag pillade bort hade tydligen sattits dit av ngn annan. :)
    http://www.solegends.com/citcat1988/cat1988p080-00.htm
  • edited January 2020
    Frakt med PostMord kostar MINST 63 sKr nuförtiden. Då blir det spårbart & hämtas hos ombud. Går inte att välja bort spårbart. Så det är kanske lika bra man köper mycket på en gång. *Edit* Fanns ett alternativ frakt 63 sKr också som jag klantade bort. :)

• Jag är tar gärna Dark Elf:en om det inte är för dyrt.
  • är det ok om en fraktar via mig @Kia_Sidhe?
    jag är ju i Borås titt som tätt och ska iväg på turneringar.
    tänker det blir billigare för köpare och du slipper krångla med att posta saker?
  • Ogre laget är intressant, Vad sägs om 500 kr och fraktas med grönsaksexpressen (Broccoli)
  • mrselecta wrote: »
    Ogre laget är intressant, Vad sägs om 500 kr och fraktas med grönsaksexpressen (Broccoli)
    Grönsaksexpressen går utmärkt, ska till Gbg på söndag iofs om det är dit Ogres ska? 500:- taget.
  • kaju wrote: »
    Jag är tar gärna Dark Elf:en om det inte är för dyrt.
    Menar du hela laget eller enskild figur? Witch Elves är med mest för att, du kan passa på dom om du vill. Sedan har jag ju en 4:e Elf Blitzer(?) på nedersta fotot om det är intressant.
  • edited January 2020
    Jo jag ska ju till Göteborg på söndag om ngn vill deala? (Frakten var ju inte så rolig) *edit* Jag har swish.
  • edited January 2020
    Är intresserad av hela darkelf laget. 500kr bjudet

Kan även ta elf och human blitzers om ingen annan bokat de
  • Tar gärna Chaos Dwarfs. Är 500:-rimligt? Lämna gärna till @brocCooLi, så tar jag från honom vid lämpligt tillfälle.
  • edited January 2020
    Lard wrote: »

Låter väl OK för mig. Kommer komma med ett konstigt erbjudande nu: Jag hittade en Warhammer Cauldron of Blood 5th ed. med motsvarande överprästinna samt en Human Blitzer till. Jag tänkte man kunde konvertera Cauldron of Blood med överprästinna till ngn Coach/Apo/Cheerleader-grej? :) (Hon håller ett blödande hjärta i ena handen, bilden är ngt suddig.) Så vad bjuder du för Dark Elf-laget, Elf Blitzer, 2 ggr Human Blitzer & Cauldron of Blood-modellen? :)
    (Eller buda på vilken konstellation du vill ha vet ja) *Edit* Human Blitzer nr 2 är i 2 delar, tror inte den ska vara det? Sedan har ju Cauldron-modellen tagit lite stryk, gjord i tenn iaf.

4QPJocy.jpg?1
  • Pellevin wrote: »
    Tar gärna Chaos Dwarfs. Är 500:-rimligt? Lämna gärna till @brocCooLi, så tar jag från honom vid lämpligt tillfälle.
    600:-? Minotauren verkar vara värd bra mycket mer på andrahandsmarknaden? Men visst, jag kan acceptera 500:- också om man säger så. :)
  • Jag hade fel om frakten tidigare förut, den ligger med största sannolikhet på 63 sKr.
  • Morn82 wrote: »
    Är sugen på morg, ripper och nobbla
    Vad vill du ha för dom?
    Vet inte om du såg att jag svarade ovan: "Hej!

300:- + frakt? Kom med motbud annars, jag är Off vad BB-figurer kostar, andrahandsmarknaden & PostNord. :)"
  • brocCooLi wrote: »
    är det ok om en fraktar via mig @Kia_Sidhe?
    tänker det blir billigare för köpare och du slipper krångla med att posta saker?
    Vi kan mötas upp på söndag i Gbg om du vill? :) Ska käka lite hemma hos en gammal polare i Olskroken & gå på bio Bergakungen.
  • Jag kan hoppa över Dark Elfen.
  • Kia_Sidhe wrote: »
    Morn82 wrote: »
    Är sugen på morg, ripper och nobbla
    Vad vill du ha för dom?
    Vet inte om du såg att jag svarade ovan: "Hej!

300:- + frakt? Kom med motbud annars, jag är Off vad BB-figurer kostar, andrahandsmarknaden & PostNord. :)"
    300 plus porto funkar för mig
    Dvs Jag tar det

brocCooLi wrote: »
    Vi kan mötas upp på söndag i Gbg om du vill? :) Ska käka lite hemma hos en gammal polare i Olskroken & gå på bio Bergakungen.

det funkar, jag har söndagen fri och Olskroken är inte så långt bort för mig.
  • brocCooLi wrote: »
    Kia_Sidhe wrote: »

Jag skulle vara på Olskroken 18:00 senast, ska vi träffas på det minimala torget/fiskeboden runt 17:30? Finns ju möjlighet efter filmen också iofs.

Jag tolkar det som att allt mer eller mindre är sålt, så du får ta hand om Ogre-laget(mrselecta), Chorfsen(Pellevin) & Dark Elf-konstellationen(Lard). :)

Pellevin wrote: »
    Tar gärna Chaos Dwarfs. Är 500:-rimligt? Lämna gärna till @brocCooLi, så tar jag från honom vid lämpligt tillfälle.
    600:-? Minotauren verkar vara värd bra mycket mer på andrahandsmarknaden? Men visst, jag kan acceptera 500:- också om man säger så. :)
    600:- är helt ok. Men jag har inte swish, så om du kan messa mig ett lämpligt kontonummer så kan vi lösa det på så sätt.
    Kia_Sidhe wrote: »

Jag skulle vara på Olskroken 18:00 senast, ska vi träffas på det minimala torget/fiskeboden runt 17:30? Finns ju möjlighet efter filmen också iofs.

Jag tolkar det som att allt mer eller mindre är sålt, så du får ta hand om Ogre-laget(mrselecta), Chorfsen(Pellevin) & Dark Elf-konstellationen(Lard). :)

funkar fint. jo, men borde vara smidigast innan bion :)
    så 1730 Olskroken söndag.
  • Swisch nummer?
  • Lard wrote: »

Hej igen!
    Ska möta upp brocCooLi imorgon, så skulle uppskatta tydlighet i vad du vill ha & vad du bjuder. Se ovan & tillägg(om du ville ha ngt av det)
    Just nu ligger vi på 500 sKr, för bara själva laget & inget extra.

Ha det!
  • edited January 2020
    Hoppar nog human blitzrarna och couldron of blood. Vad vill du ha för alven, 30kr?
Sign In or Register to comment.