[Säljes]Chaos Dwarfs, Ogres, Dark Elves, Star Players & misc.
Hej & Gott Nytt År!
Säljer av lite Table Top Blood Bowl-figurer. Skicka PM eller kontakta mig via SweBBA Discord. Pris? Så högt som möjligt, 0:- helst enligt dig. En medelväg helt enkelt där båda är nöjda. (Nu kan jag inte PostNords nya fraktavgifter iofs, men går att ta reda på.)
*Edit* Frakt med PostMord kostar MINST 63 sKr nuförtiden. Då blir det spårbart & hämtas hos ombud. Går inte att välja bort spårbart. Så det är kanske lika bra man köper mycket på en gång. *Edit II* Fanns ett alternativ frakt 63 sKr också som jag klantade bort.
Chaos Dwarfs - Unik Minotaur(Urgammal WHFB), 2 Bull Centaur varav den ena är Star Playern, 6 Chaos Dwarfs & 8 Hobgoblins. Ngt dammiga
Ogres Team - 8 Ogres & 7 Gnoblars(har en till Gnoblar halvmålad, men tappat hälften av båda armar.) Plast. Lite många Ogres kanske, men ngn kan ju vara Coach etc. *EDIT: Bokat*
Dark Elves - Darkside Cowboys bl.a Kicker, Casaulty, Cheerleader. 2 ggr Catcher, Line Elves. 2 Throwers, 2 Star Players, 3 ggr Blitzers, 2 Warhammer Witch Elves som kan konverteras till Witch Elves, men jag kan behålla dom annars. Har nog Naggaroth Nightmares Transfers jag kan skicka med. (En Elf Blitzer finns bland Misc. om ni behöver en till.)
Misc. - Star Player Ogre Morg N Thorg, Star Player Troll "Ripper", Star Player Motorsåg "Nobbla Blackwart", en Elf Blitzer & en Human Blitzer.
Ha det bra!
Säljer av lite Table Top Blood Bowl-figurer. Skicka PM eller kontakta mig via SweBBA Discord. Pris? Så högt som möjligt, 0:- helst enligt dig. En medelväg helt enkelt där båda är nöjda. (Nu kan jag inte PostNords nya fraktavgifter iofs, men går att ta reda på.)
*Edit* Frakt med PostMord kostar MINST 63 sKr nuförtiden. Då blir det spårbart & hämtas hos ombud. Går inte att välja bort spårbart. Så det är kanske lika bra man köper mycket på en gång. *Edit II* Fanns ett alternativ frakt 63 sKr också som jag klantade bort.
Chaos Dwarfs - Unik Minotaur(Urgammal WHFB), 2 Bull Centaur varav den ena är Star Playern, 6 Chaos Dwarfs & 8 Hobgoblins. Ngt dammiga
Ogres Team - 8 Ogres & 7 Gnoblars(har en till Gnoblar halvmålad, men tappat hälften av båda armar.) Plast. Lite många Ogres kanske, men ngn kan ju vara Coach etc. *EDIT: Bokat*
Dark Elves - Darkside Cowboys bl.a Kicker, Casaulty, Cheerleader. 2 ggr Catcher, Line Elves. 2 Throwers, 2 Star Players, 3 ggr Blitzers, 2 Warhammer Witch Elves som kan konverteras till Witch Elves, men jag kan behålla dom annars. Har nog Naggaroth Nightmares Transfers jag kan skicka med. (En Elf Blitzer finns bland Misc. om ni behöver en till.)
Misc. - Star Player Ogre Morg N Thorg, Star Player Troll "Ripper", Star Player Motorsåg "Nobbla Blackwart", en Elf Blitzer & en Human Blitzer.
Ha det bra!
Comments
Vad vill du ha för dom?
300:- + frakt? Kom med motbud annars, jag är Off vad BB-figurer kostar, andrahandsmarknaden & PostNord.
http://www.blood-bowl-miniatures.de/miniatures/games-workshop-2nd-edition-big-guy-minotaurs/
http://www.solegends.com/citcat1988/cat1988p080-00.htm
jag är ju i Borås titt som tätt och ska iväg på turneringar.
tänker det blir billigare för köpare och du slipper krångla med att posta saker?
Kan även ta elf och human blitzers om ingen annan bokat de
(Eller buda på vilken konstellation du vill ha vet ja) *Edit* Human Blitzer nr 2 är i 2 delar, tror inte den ska vara det? Sedan har ju Cauldron-modellen tagit lite stryk, gjord i tenn iaf.
300:- + frakt? Kom med motbud annars, jag är Off vad BB-figurer kostar, andrahandsmarknaden & PostNord. "
Dvs Jag tar det
det funkar, jag har söndagen fri och Olskroken är inte så långt bort för mig.
Jag tolkar det som att allt mer eller mindre är sålt, så du får ta hand om Ogre-laget(mrselecta), Chorfsen(Pellevin) & Dark Elf-konstellationen(Lard).
funkar fint. jo, men borde vara smidigast innan bion
så 1730 Olskroken söndag.
Hej igen!
Ska möta upp brocCooLi imorgon, så skulle uppskatta tydlighet i vad du vill ha & vad du bjuder. Se ovan & tillägg(om du ville ha ngt av det)
Just nu ligger vi på 500 sKr, för bara själva laget & inget extra.
Ha det!