Stockholm - Ludvika på fredag

edited December 2019 in Turneringar
Hejsan alla detta berör.

Vilken tid passar det att vi åker? Jag planerar att köra från Tullinge, och jag kör inte genom Stockholm. För mig passar någon gång mellan 13 och 16 bäst, men jag har som sagt jullov, så jag har möjlighet att vara flexibibel.

Comments

• Jag jobbar, så helst vid 16. Kan jag bli hämtad på Tullinge station?
  • Jag jobbar också men kan jobba hemifrån på fredag och troligen flexa ut lite tidigare så det matchar. Vart skulle det passa bäst för mig att ta mig där du kommer köra Pellevin?
  • Jag plockar gärna upp kreti och pleti vid Tullinge station.
  • Jag får ta mig dit då till senast 16 :)
  • Jag jobbar fredag men kan nog smita lite tidigt. Dvs 16 nånstans funkar fint för mig.
  • Är kl 16 alltså bestämt? Jag kan köra lite senare om det gör någons liv bekvämare.
  • Jag kan också senare om det blir bättre för fler.

Hur stor är bilen btw? Har lite packning med mig för att jag i sista stund drar till Oslo direkt med Henrik från Ludvika. Betalar givetvis för min plats hem igen i bilen som vi kommit överens om.
  • Hur sent är rimligt?
  • Jag tar tåget trots allt!
  • Duckwing wrote: »
    Hur sent är rimligt?
    Föreslå något.
    Jag tar tåget trots allt!
    Trist. Du vill inte splitta med @coma, och endast åka tillbaka då han inte är med längre?
  • Pellevin wrote: »
    Föreslå något.

kl 17?
  • Funkar för mig. Äta på vägen?
    Funkar för mig. Äta på vägen?
    Så länge det inte blir på KFC
  • Vad är det då för vits med att åka?

Hur ser ni andra på att åka kl 17?
    Vad är det då för vits med att åka?

Hur ser ni andra på att åka kl 17?

Funkar för mig, behöver jag inte smita tidigt från jobb
  • edited December 2019
    coma wrote: »
    Jag kan också senare om det blir bättre för fler.

Hur stor är bilen btw? Har lite packning med mig för att jag i sista stund drar till Oslo direkt med Henrik från Ludvika. Betalar givetvis för min plats hem igen i bilen som vi kommit överens om.
    Packningen blir inget problem. Och du betalar bara för den sträckan du åker. Funkar kl 17 för dig också?
  • Jag röstar på KFC på vägen sedan!
  • 17 fungerar bra för mig! Sorry för sent svar men satt och målade och packade hela kvällen igår :)
  • Om vi ska samlas på Pitchers ikväll så kan vi ju äta där annars.
  • @Duckwing låter rimligt att du inte skall behöva äta fågel samt att jag inte äter fågel :D. Pitchers låter bra tycker jag.
  • Jag behöver veta ifall vi skall äta på vägen eller inte.
    Jag behöver veta ifall vi skall äta på vägen eller inte.

Jag kommer behöva nått å käka på vägen
  • Jag äter gärna på vägen eftersom vi ses vid 17.00 i Tullinge. KFC är inte min halvveganska kopp the dock så gärna något annat.

• Bra, då uppfattar jag att vi demokratiskt kommit fram till att det blir KFC på vägen.
    Jag behöver veta ifall vi skall äta på vägen eller inte.

Jag föredrar visserligen att äta inomhus om om nu KFC är det enda alternativet så kan jag gå med på att äta ute på vägen istället :P

• Låter rimligt! Jag packar något illaluktande som "matlåda" på vägen :D
  • Ok, jag plockar upp er vid Tullinge station ca kl 17:10. Jag kommer till parkeringen som ni kommer upp till ifall ni tar till höger vid stationsutgången.
Sign In or Register to comment.