De finns även utskrivna och ligger i skåpet hos Alpha. Kort så är det i allt från Spike 1-8 samt DZ 2 som inte är optional. Spike 1-8 ligger också i skåpet om man vill läsa hela paragraferna och inte bara en sammanfattning.
Under min senaste ligamatch mot Ozt så hamnade vi i en dispyt gällande redraft reglerna. Vi var oense om vad de sa samt hur det eventuellt skulle tolkas. Jag har försökt avgöra frågan genom att läsa aktuella paragrafer i Death Zone 1. Det är för mig fortfarande oklart vad som egentligen gäller och vi borde kanske ta upp det vid nästa spelarmöte (ni kanske märker att jag undviker sakfrågan den är nämligen oviktig i sammanhanget). Men, det viktiga är vad jag hittade under paragrafen "Starting a New Season" på sid 27. I sista paragrafen står nämligen "Teams are divided into divisions (if necessary) and dates are set. The season begins anew!". Divisions... Tror minsann att divisions översätts med divisioner, eller? Smaka på den. @mago et al
Själv failade jag sex Foul Appearance på två rundor igår, och det ledde till att jag blev tvungen att dodga med bollhållaren, och failade såklart det trots reroll. Sedan avslutades hela härligheten med att @Bim valde att intercepta passen som skulle lett till utjämning.
Själv failade jag sex Foul Appearance på två rundor igår, och det ledde till att jag blev tvungen att dodga med bollhållaren, och failade såklart det trots reroll. Sedan avslutades hela härligheten med att @Bim valde att intercepta passen som skulle lett till utjämning.
Visste ni att gamar bajsar på sina egna ben? Teorierna säger å ena sidan att det är för att svalka sig, och å andra sidan att det är för att värma sig. Det mysteriet kvarstår, och hur pantade de än verkar så är de iaf för visa för att ägna tid åt detta eminenta, utsökta, lösa, utfrästa, väggfräknande skitspel.
Och ovanpå allt kan inte ens @Pellevin kosta på sig att vara bitter.
Comments
Fixat
Div A, 1a och delad 2a alver
Div B, 1a och 2a alver
Div C, 1a Alv
5 av 5 alver på slutspelsplats
Ping @ionas @lockmund @mumin (orkar inte stava rätt) och @duckwing !
Rookie!
Men låt alverna göra alvgörat vettja!
Och ovanpå allt kan inte ens @Pellevin kosta på sig att vara bitter.
Den som ändå var en gam.
Mer än så. Med fog.
Bara när det är match liksom.
Jag tror inte jag kan ta mig till alfa utan SL. Är det kanske dags för nåt slags officiellt beslut om spelschemat?
Nej, men att SL inte begriper att det är så.
Ska vi vänta med runda sju till dess att alla har spelat sin runda sex? Ska vi skjuta på slutspelsdagen?
Det finns säkert många möjliga lösningar, men bra om vi landar en gemensam. Vad säger The Elder Commisioners? @razta @ionas