Säljes, Custom-made Blood bowl fields/pitches - Smoland Gaming Mats
Via mitt mini-företag Smoland Gaming Mats så designar, trycker upp och säljer jag blood bowl spelplaner.
NYHET! Nytt tryckeri - 2 mm tjock matta med polyester top, neopren (musmatta) mitt och gummi botten för anti-glid.
Tåligt och kan tvättas varsamt (30 grader alt. för hand). Mattorna använder 34 mm standard på sina rutor och får plats på ett standard matbord med cirka mått på 69 cm x 100 cm (standard planen).
Och bättre priser!
Blood bowl - Standard pitch/field (Neopren/musmatta)
- premade design 55€ + frakt. (100x70 cm)
Blood bowl Sevens pitch/field (Neopren/musmatta)
- premade design 55€ + frakt. (80x60 cm)
Jag säljer både färdiga designer (se nedan) och gör custom-work dvs. allt från att byta en ikon/färger till att göra en helt egen scratch-built matta (vilket varierar i pris beroende på mängden arbete som behövs).
För TO´s (folk som driver turneringar) så kan jag nog i PR syfte fixa lite design/färg på med reducerat pris. Frugan kräver att detta är en ekonomiskt fristående litet äventyr så kan inte erbjuda gratis.
Kontakta mig vid frågor/beställning via message alternativt via:
smolandgamingmats.se (lite större bilder)
or facebook/smolandgamingmats
Premade Produkterna som säljs just nu
Standard pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Snow pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Sevens pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Sevens nurgle pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Första kunden blev riktigt nöjd med sin och la ut detta på reddit:
https://www.reddit.com/r/bloodbowl/comments/e6n1hi/custom_designed_7s_pitch_by_smoland_gaming_mats/
Bilder på första Sevens planen som printades:
En nöjd kund delade bild på sin matta
NYHET! Nytt tryckeri - 2 mm tjock matta med polyester top, neopren (musmatta) mitt och gummi botten för anti-glid.
Tåligt och kan tvättas varsamt (30 grader alt. för hand). Mattorna använder 34 mm standard på sina rutor och får plats på ett standard matbord med cirka mått på 69 cm x 100 cm (standard planen).
Och bättre priser!
Blood bowl - Standard pitch/field (Neopren/musmatta)
- premade design 55€ + frakt. (100x70 cm)
Blood bowl Sevens pitch/field (Neopren/musmatta)
- premade design 55€ + frakt. (80x60 cm)
Jag säljer både färdiga designer (se nedan) och gör custom-work dvs. allt från att byta en ikon/färger till att göra en helt egen scratch-built matta (vilket varierar i pris beroende på mängden arbete som behövs).
För TO´s (folk som driver turneringar) så kan jag nog i PR syfte fixa lite design/färg på med reducerat pris. Frugan kräver att detta är en ekonomiskt fristående litet äventyr så kan inte erbjuda gratis.
Kontakta mig vid frågor/beställning via message alternativt via:
smolandgamingmats.se (lite större bilder)
or facebook/smolandgamingmats
Premade Produkterna som säljs just nu
Standard pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Snow pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Sevens pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Sevens nurgle pitch, 34 mm tiles, thumbnail size
Första kunden blev riktigt nöjd med sin och la ut detta på reddit:
https://www.reddit.com/r/bloodbowl/comments/e6n1hi/custom_designed_7s_pitch_by_smoland_gaming_mats/
Bilder på första Sevens planen som printades:
En nöjd kund delade bild på sin matta
Comments
Var håller du till?
Just nu erbjuder jag gratis ikonbyte (och kan slänga in lite färgbyte också) on the house måste ju ha något att göra över storhelgen. Kommer vara på MelisqusBowl i februari, kan visa upp lite då för den där "touch n feel" upplevelsen
Hej!
är du fortfarande i business?
Har svarat Bocky i direkt mess - eller snarare han tog kontakt med mig.
Men för framtida förfrågningar - nej, jag är inte aktiv längre. Anledningen var att de blev för mycket stress och jobb, vilket inte riktigt passar just nu när jag blivit småbarnsförälder.
Tråden kanske ska tas bort/låsas?
tråkigt att höra men bra att prioritera familj. får hoppas att du känner för att göra det igen någon gång framöver :)
Jo hoppas också att hålla på lite mer nångång i framtiden - men som jag påpekade till Bocky så finns både gratis/donerade NAF varianter av mina planer på Smoland Gaming på Fejjan samt borde gå att finna på NAF.
https://www.facebook.com/smolandgamingmats
Mer Blood Bowl åt Folket :) Finns en zip på fejjan där jag delat standard planen så den lätt kan printas på A4 som man kan sätta ihop - gör nog något liknande för Sevens när jag finner tiden.
Edit: Och så ska ju sägas att SWEBBA fick ett gäng också som jag tror nån admin har på sin server.
Edit 2! När Deathzone släpper och jag finner tid (vem vet, sommarsemestern) så lär jag försöka orka fixa till kick-off tables samt luckan på Sevens samt eventuella andra mindre grejer GW ändrat på.
Låter ju kanon :)