Lards Bazar - byta modeller, uppdaterat 24/9-2020
Då jag gick igenom mina modeller härom dagen insåg jag att jag har en stor mängd dubbletter som jag gärna byter bort. Jag byter gärna 2ed mot 2ed, 3ed mot 3ed etc för att bibehålla ovanligheten på modellena.
Vill bli av med
Detta är modellerna som jag kan tänka mig byta bort
Bild 1
På bild 1:
rad A: #1-#5 2ed elf (#3-#5 är skadade i fötterna) ; #6-#9 3ed dark elf
rad B: 2ed ork
rad C: 2ed human
rad D : 2ed dwarf
Bild 2
På bild 2:
rad A: #1 3ed morg; #2 2ed ogre; #3 2ed ref; #5-#6 deamonetts (oldhammer)
rad B: #1-#7 3ed orc
rad C: #1-#2 3ed wights (undead); #3-#5 2ed chaos
rad D : #1-#4 2ed goblins; #6 warhammer fantasy fanatic
Vill jag byta till mig 1ed
2ed
3 & 4ed
5ed
Vill bli av med
Detta är modellerna som jag kan tänka mig byta bort
Bild 1
På bild 1:
rad A: #1-#5 2ed elf (#3-#5 är skadade i fötterna) ; #6-#9 3ed dark elf
rad B: 2ed ork
rad C: 2ed human
rad D : 2ed dwarf
Bild 2
På bild 2:
rad A: #1 3ed morg; #2 2ed ogre; #3 2ed ref; #5-#6 deamonetts (oldhammer)
rad B: #1-#7 3ed orc
rad C: #1-#2 3ed wights (undead); #3-#5 2ed chaos
rad D : #1-#4 2ed goblins; #6 warhammer fantasy fanatic
Vill jag byta till mig 1ed
2ed
3 & 4ed
5ed
Comments
har för mig jag skaffade den när jag köpte lite andra 3ed modeller.
Fick lov att gå in och kolla på blood bowl miniatures.de och hittade modellen tillslut under Humans 2ed.
Skickar med i ett paket som går till @drexxl
Det bytet tar jag. Är det något mer du är intresserad av?
Väldigt skysst! Tack så mycket.
Har ett gäng 2nd ed orcher, blockers och blitzers
Är du med på 1:1 för big guys också?
Om modellerna är ungefär lika ovanliga och brukar gå för samma kostnad så är jag på. en vanlig 2ed orc ger dock inte en big guy, men en big guy ger en big guy Vilka modeller är det du har som du tänker dig?
Pact med gamla modeller is the shit. Trollet reserverade @Frantic och @Drexxl ville ju ha Withergrasp men A1-A5 samt A8 finns (ännu) att tillgå. Jag vill gärna ha ett skelett och en zombie från 1ed om det går bra för dig. Att byta de två mot två av A1-A5 går bra för mig.
Två möjliga starplayers mot två vanliga orcer? Kör tre orcer så skakar vi hand idag, annars så avvaktar jag lite och ser om det kryper fram fler grönskin från under någon sten...
Jag kommer nog tyvärr inte till Ludvika. Svårt att komma ifrån familjen i jultid. Skulle turneringen varit helgen innan.... Dock kanske jag kan få fram en kurir - @Kaju ?
Har du dessa tre att byta med?
Sedan har jag så vitt jag vet en av varje blitzer
Finns den kvar @Lard
Ninjan fanns i mitt Chaos Pact lag och nu när jag spelar dem i ligan behöver jag en ersättare
Ok folk. Nu har jag uppdaterat post 1 med vad jag har dubbletter av och vad jag kan tänkas söka för att byta bort det. Välkomna med erbjudanden!
@Lard tror detta är rätt catcher om du inte hittat än. De är ordentligt slitna men ta gärna en titt om du vill byta.