Reserves Rumble

edited November 2019 in StockBowl
Resevers Rumble ligger uppe på sidan nu, in och anmäl er!

Comments

• Var finns reglerna?
  • Det blir vanlig rumble, inga specialare.
  • Vill påminna alla om att anmäla sig till rumblen.
  • Följer Miss Next med in i Rumble om man drog på sig sådant i sista ligamatchen? @DavidD
  • Ztorm wrote: »
    Följer Miss Next med in i Rumble om man drog på sig sådant i sista ligamatchen? @DavidD

Nej. Jag kollar på sånt, när anmälan är klar. (Typ imorgon kväll eller måndag dag)
  • GaoGao
    edited December 2019
    Vad innebär Reserves Rumbles? En mini-liga eller turnering? Den börjar 2 december och håller på hur länge?
  • Endast en match. För att ge alla möjlighet att spela match veckorna när kvartsfinalerna drar igång. Matchen ska spelas innan slutspelsdagen.
  • @gao hoppas du vill vara med. Just nu är det nämligen ojämnt och då får någon inte spela. Vill du spela något annat lag så ingår det 3 lag i avgiften till Stockbowl.
  • Jag är gärna med. Vill gärna bli medlem också i föreningen :3.
  • @lockmund håller i det tror jag
  • @davidd
    Jag kan hoppa av om vi blir ojämna. Är osäker på om jag ändå hinner spela RR innan slutspelsdagen
  • Har jag förstått det rätt - jag skulle kunna starta ett nytt lag och anmäla det om någon vill spela imorgon?
  • Säg till mig om du hittar någon att spela med, så kan jag (eller någon commish) lägga in era lag i rumblen. Anmälan är förvisso stängd, men jag ser ingen orsak att hålla stenhårt på det när det kommer till rumblen.

Ev spelar jag 2 matcher, 1 mot dig och 1 mot den jag är lottad mot. Vet inte hur resten av föreningen/styrelsen ser på att någon spelar 2 rumbles?
  • Första året jag var med visste jag inte att man bara fick anmäla ett lag. Så jag anmälde två. Det gick alldeles utmärkt. Jag tycker det borde vara ok så länge ni har tid att boka in matcherna.
  • Är det viktigt att det är färdigspelat just innan slutspelsdagen eller finns det någon möjlighet att spela matchen på lördag?
  • På lördagen är det 2 matcher SquigBowl för alla som inte lirar semifinal/final!
  • Tror jag iaf!
  • DavidD wrote: »
    Vad @Nyaga sa

Ok, men om varken jag eller min motståndare tänker spela Squig på lördag, skulle vi kunna köra vår RR-match då istället? Blir på förmiddagen i så fall.
  • Det är ok.
Sign In or Register to comment.