Oj, ja det var ju väldigt högt!
Min jämförelse har varit att jag själv har köpt Wilhelm Chaney för 90 kr och även sett honom gå för samma (samt andra eftertraktade old school stars). Han ligger så klart lägre än Zara på ebay men klart överprisad. Thrud ligger kring 300 kr (inte Ebay utan vettiga källor) och han är ganska mycket svårare att få tag på än Zara.
Jag är väl ingen tillförlitlig källa, men jag har ropat hem alla starplayers som finns under en flera årsperiod och Zara har alltid varit dyr.
Precis som @Coma skriver så brukar man få hem dem för en hundring ca (ex frakt) samtidigt som vissa av någon anledning aldrig är billiga (Zara, Ramtut, skitter, Glart mf)
Zara på eBay är dyr, tror jag fick hem den på tradera faktiskt för typ 175 + frakt för ett par år sedan sedan om jag hade tur eller om det känns som ett rimligt pris är inte upp till mig).
Samtidigt kanske Zara kommer sjunka nu med tanke på att hon kanske försvinner och Klara finns som ett allternativ?
Comments
Vad brukar hon gå för?
Några byten letar jag inte efter i nuläget.
(Jag har redan så mycket omålat, någon som känner igen sig?)
Gör ett förslag
Skickas direkt eller överlämning vid någon turning, tex Dungeonbowl?
eBay 1
eBay 2
De ligger markant högre (självklart överpris), men jag skulle nog vilja lägga mig något högre än ditt förslag. Ska fundera lite.
Min jämförelse har varit att jag själv har köpt Wilhelm Chaney för 90 kr och även sett honom gå för samma (samt andra eftertraktade old school stars). Han ligger så klart lägre än Zara på ebay men klart överprisad. Thrud ligger kring 300 kr (inte Ebay utan vettiga källor) och han är ganska mycket svårare att få tag på än Zara.
Hur låter 180 kr + frakt?
ChanEbayl 1
ChanEbay 2
Precis som @Coma skriver så brukar man få hem dem för en hundring ca (ex frakt) samtidigt som vissa av någon anledning aldrig är billiga (Zara, Ramtut, skitter, Glart mf)
Zara på eBay är dyr, tror jag fick hem den på tradera faktiskt för typ 175 + frakt för ett par år sedan sedan om jag hade tur eller om det känns som ett rimligt pris är inte upp till mig).
Samtidigt kanske Zara kommer sjunka nu med tanke på att hon kanske försvinner och Klara finns som ett allternativ?
jag målade upp en Zara och har använt den mest som Karla sen dess
Okej
Det kan man absolut göra
Nej, jag har inget svenskt nummer.
Paypal?
Ni träffas säkert på någon turnering
@Drexxl Snowbowl är ju passande