Save the Date: ValentineBowl 15-16 Februari 2020 i Stockholm

edited October 2019 in Turneringar
Hej!

Jag och Razta vill se er alla igen.

Vi lovar en kärleksfull helg full av blod, skålar och bollar.

Mer info kommer så snart vi får detaljerna på plats - men känner ni till en schemakrock med annan turnering: speak or forever hold your peace.
«13

Comments

  • Waterbowl weekend är 15-16 februari 2020. Flera sthlm:are som pratat löst om att åka dit.
  • får alla en gratis star player med stab som skickar kärlek? :D
  • edited October 2019
    coma wrote: »
    Waterbowl weekend är 15-16 februari 2020. Flera sthlm:are som pratat löst om att åka dit.

    Tack för tipset!
    Tror vi får betrakta Storbritannien som icke-konkurrens. Norden backar vi för, typ. Såklart kul om alla kan komma men det är ju alltid nåt i länder längre bort.

  • brocCooLi wrote: »
    får alla en gratis star player med stab som skickar kärlek? :D

    Vem vet?
  • edited October 2019
    coma wrote: »
    Waterbowl weekend är 15-16 februari 2020. Flera sthlm:are som pratat löst om att åka dit.

    Tack för tipset!
    Tror vi får betrakta Storbritannien som icke-konkurrens. Norden backar vi för, typ. Såklart kul om alla kan komma men det är ju alltid nåt i länder längre bort.

    jo, men det finns ett fåtal turneringar utomlands som det känns dumt att lägga svenska turneringar samma datum. dungeonbowl, nafc, pouring rain, eurobowl, är de jag kommer på just nu.
    och jag skulle nog börja räkna in waterbowl där också pga börjar bli en del svenskar som åker till den.
  • Jag kommer. Måste få hämnd och upprättelse för senast!
  • brocCooLi wrote: »
    coma wrote: »
    Waterbowl weekend är 15-16 februari 2020. Flera sthlm:are som pratat löst om att åka dit.

    Tack för tipset!
    Tror vi får betrakta Storbritannien som icke-konkurrens. Norden backar vi för, typ. Såklart kul om alla kan komma men det är ju alltid nåt i länder längre bort.

    jo, men det finns ett fåtal turneringar utomlands som det känns dumt att lägga svenska turneringar samma datum. dungeonbowl, nafc, pouring rain, eurobowl, är de jag kommer på just nu.
    och jag skulle nog börja räkna in waterbowl där också pga börjar bli en del svenskar som åker till den.

    2 veckor innan är det 3 europeiska turneringar.

    1 vecka innan är det 4 europeiska turneringar.

    Samma helg är det åxå en spansk turnering

    Helgen efter 2 europeiska turneringar.

    2 veckor efter 4 turneringar.

    Tror det är svårt att planera att inte krocka med europeiska turneringar
  • ja, det är svårt att inte krocka med andra turneringar. men det var inte det jag sa.
    men oavsett datum så lär jag dyka upp på den här iaf :)
  • @brocCooLi +1 precis så jag tycker också.
  • brocCooLi wrote: »
    jag skulle nog börja räkna in waterbowl där också pga börjar bli en del svenskar som åker till den.

    Hur många?

  • Coma, Bim, Mago och jag har varierande trolighet att dra dit.
    Vet att fler testat tidigare år också.
    Men sånt händer ju även om det är tråkigt att missa event på hemmaplan!
  • Ja asså är det inte totalt exodus tycker jag vi kör då ändå som tröst för oss som är kvar.
  • Jag avser att delta på ValentineBowl - for the love of Blood Bowl!
  • 2019 låg en turnering på NAFCs datum. Den var välbesökt.

    Och de spelare som åker till WaterBowl är en grupp som inte har 100% närvaro ens på Stockholmsturneringar.
  • Skoj, jag är troligtvis på :)
  • Kul med en ny turnering! Kör hårt gubbar!
  • @Pellevin vilka har jag missat?
  • edited October 2019
    @Coma visserligen har du varit med på flera turneringar i år, men om du ser de senaste tre åren så har alla tre du nämner missat fler turneringar än ni deltagit i.
  • Jag förtydligar min fråga. Vilken stockholmsturnering har jag missat?
  • edited October 2019
    @coma NecronomicanBowl, PellevinBowl2, SkogsBowl I och PellevinBowl IV, dvs 58% av de individuella turneringarna som gått i Stockholm fr o m 2016.
  • Jaha du menar så långt tillbaka. Jag trodde vi snackade i år :). Då borde det bara vara en rackare va? Ovanligt ofta som Infinity turneringar och Blood Bowl turneringar krockar.
  • edited October 2019
    coma wrote: »
    Jaha du menar så långt tillbaka. Jag trodde vi snackade i år :). Då borde det bara vara en rackare va? Ovanligt ofta som Infinity turneringar och Blood Bowl turneringar krockar.

    Annars kan ju skylla på att de är botkyrkaturneringar och inte stockholmsturneringar :)

  • @Mooselord nä de räknas jag hade bara ingen koll och var nyfiken.
  • nafcen i år var ju dock ett extremt undantag
  • Jag är intresserad!
  • Vill ni att turneringen skall vara med i Scam?
  • Skuld wrote: »
    Vill ni att turneringen skall vara med i Scam?

    Gärna!
  • Jag är på!
  • Låter kul
Sign In or Register to comment.