Ersättningslag till Season 29 Grupp A
Hej alla,
då Bombastuss lämnat två walk-over och inte svarat på mail så kommer vi behöva ersätta honom i grupp A.
För detta finns två alternativ.
1. Ett Commish lag sätts in för att ersätta Essinge Howlers.
2. Någon som har ett lag och inte deltar i Season 29 kan sättas in som ersättare.
Är det någon som har ett lag och vill delta i denna säsong? Alternativt är det någon som har ett målat Stunty lag att låna ut till Commish för att sätta in i Season 29, förslagsvis Ogres.
då Bombastuss lämnat två walk-over och inte svarat på mail så kommer vi behöva ersätta honom i grupp A.
För detta finns två alternativ.
1. Ett Commish lag sätts in för att ersätta Essinge Howlers.
2. Någon som har ett lag och inte deltar i Season 29 kan sättas in som ersättare.
Är det någon som har ett lag och vill delta i denna säsong? Alternativt är det någon som har ett målat Stunty lag att låna ut till Commish för att sätta in i Season 29, förslagsvis Ogres.
Comments
Kul om @nastyunicorn vill vara med, dessutom.
Du får "Ta över" hans matcher, utan minuspoäng, dvs du kommer starta med 3 "förluster" i röven så kanske svårt att ta sig till slutspel, Men det är väl bara å vinna resten av matcherna!
Är lite rostig på reglerna, så det får du ha över seende med. Eller utnyttja såklart.
Eftersom många är i Österrike och tiden är knapp tycker jag vi låter @ionas och @davidD dra här - @razta som är ligakommish är ju out of kommishon i några dagar. Jag kan absolut schemalägga min omgång fem till veckan efter nästa så att vi kan använda kommande torsdag till att komma ikapp - hänger ju på att det funkar även för @khanmanks nästa motstånd. Eller om ni kör före torsdag.
Hur som tror jag kommish måste agera nu om det inte ska bli WO omgång fyra och jag lägger min röst bakom den som tar tag i det.
Kan även göra det själv med fulmandat från @razta vid behov - men måste då få det känner jag.
Behöver du hjälp så hojta
Säg till om ni behöver nåt!
Han får ta tabellen sen när han är hemma.
@NIWnW, @khanmank, @Nastyunicorn, förslag:
@khanmank och @Nastyunicorn får nästa vecka på sig till sin omgång 4, så kör vi våra omgång 5 veckan efter? funkar för mig (jag är @nastyunicorns motstånd omgång 5).
Spegel! Och @Pertan!