Commish eller admin eller vad det heter

edited September 2019 in StockBowl
Hej!

Förstår att frågan var uppe om att jag kanske skulle få adminrättigheter på sajten. Kan vi accelerera det? Har ännu ett tillskott till ungdomssektionen att registrera och de verkar tro att jag kan göra det själv.

Om det kräver någon slags procedur så kör vi tycker jag.

Anmäler mig som frivillig iaf, vem älskar inte att klicka rutor och vänta på att skärmen uppdaterar?

Comments

• Välkommen till klubben.
  • DavidD wrote: »
    Välkommen till klubben.

Tack!
  • jag har också röstat!
  • edited September 2019
    brocCooLi wrote: »
    jag har också röstat!

Tack till alla! Nu kan man avgå!

Alltså jag har den möjligheten.
  • På min tid var det styrelsen som utsåg commish. Men det kanske har ändrats.
  • Mago wrote: »
    På min tid var det styrelsen som utsåg commish. Men det kanske har ändrats.
    Det är det nog fortfarande. Verkar som jag kan ha fått för mig att det hade bestämts utan grund i verkliga förhållanden. Hittills har jag bara laddat upp en logga.

Jag avvaktar med att göra mer tills det gjorts tydligt att det är förankrat.
  • Alltså, jag säger inte att det är fel. Är folk pepp på att hjälpa till är det väl bara bra! Men styrelsen skulle ju kunna kliva in och ta ett officiellt beslut så att det är ”på riktigt”.
  • Mago wrote: »
    Alltså, jag säger inte att det är fel. Är folk pepp på att hjälpa till är det väl bara bra! Men styrelsen skulle ju kunna kliva in och ta ett officiellt beslut så att det är ”på riktigt”.

Ja jag tror inte att någon inblandad är i nåt högt känsloläge :). Det låter som en bra grej med ett styrelsebeslut, jag avvaktar. :)
  • Som första Jan gillar jag att styra och fatta beslut så jag tycker vi gör ett styrelsebeslut av detta och låter andre Jan få mer makt än första Jan. All makt åt Jan vår befriare!
  • Jag ber er att inte spåra ur denna tråd.
  • Åh trodde det redan var bestämt.
  • DavidD wrote: »
    Åh trodde det redan var bestämt.

Jag med. Men nu kan det bli det, trots missförståndet.
  • Jag trodde också att vi skulle spåra ur denna tråden? Ska vi inte det?

....

Skittråd!
Sign In or Register to comment.