Snow målar röda wood elfs
Med nytillkommen inspiration är det dags att ge min första bb-kärlek Wood elfs en ny chans. Logotyp klar:ish. Lagnamn än så länge i väntan på lämplig ordvits. Mockup till färgschema här nedan. Tanken är att göra om chaoslagets magnetade handleder, men ännu bättre.
Comments
Skämt åsido så kommer det att bli sjukt spännande att följa detta projekt och se slutresultatet.
Du har ingen Instagram eller liknande som man kan följa dina projekt på ?
Skylt coolt och snyggt!!
Måste ta ett snack med min halfling coach om detta!
1. Borra ett guidehål med den minsta borr du har i runt 45° vinkel mot armen, mitt i handen.
2. Borra in 90° rätt in i armen för att få mer guideyta.
3. Hitta en 1.5mmØ borr med tillhörande minstingmagnet.
4. Förstora borrhålet i handflatans riktning. Det behöver bara vara en aning djupare än magneten är hög. Guidehålen minskar risken att borren sliter sönder hela handen.
5. Fäst magneten vid bollen, för att få polariteten rätt. Tryck till bollen i handflatan för att magneten ska fastna i hålet och du kan försiktigt ta bort bollen. Det är inte så noga om den sticker ut lite.
6. Använd något omagnetiskt för att trycka in magneten hela vägen.
7. Klart! Fyll igen det sista av hålet med liquid green stuff.
Ser fram emot Doubt när man får se dem
IRL
Thrower, som fått låna högerhand av wardancers. Limmade den andra också för säkerhets skull, innan jag konverterar fler wardancerhänder.
Wardancer. Bra att ha två extra för händer att låna ut, samt att som i mitt fall misslyckas med limningen av benen på första försöket.
Catcher. Övriga kommer hålla bollen i andra handen
Lineelf, som fick byta högerhand med catchern ovan. För att slippa byta hand igen kommer det bara bli en lineelf med denna pose.
Många spelare värvade från det nyligen nedflyttade Lustrialigalaget Step Aside Juniors. Från vänster.
Catchers: Caniggiarin, Romariol, Maradonasti och Kafuerin
Throwers: Riiserin (offensiv) och Angereriol (defensiv).
Wardancers: Sukeriel och Dahlinion
Lineelfs: Asllanion, Lalastari och Brolinael
Journeyelfs eller fler lineelfs för alternativa uppställningar
Jag köper mina från supermagnete.de