NAF-Linne

2

Comments

• Röd Large för mig
  • Vitt i storlek M för mig tack
  • Undrar hur konstig loggan kommer se ut i svart?

Hehe jag provar det. En svart medium till mig! :)
  • edited August 2019
    Alla som har beställt linne har fått ett pm av mig om kostnad och vart det ska swishas/PayPal. När jag fått in samtligas del så lägger jag beställningen. Frantic, mrselecta, Drexx, Spoiled, iftp, Grump, Pidpad, Pedda, Pertan och Suncar har betalt. @razta kvar
  • Betalt .... sorry för lite sen betalning men jag verkar inte vara ensam ;)
  • edited August 2019
    Går fint det här. Två kvar bara.
  • Plaggen har kommit. Jag avser leverera merparten i Dornbirn. Är det någon förutom @grumplekins och @Frantic som inte ska dit av er som beställt?
  • Jag kommer inte vara där tyvärr.
  • edited September 2019
    @Oberwald_1 när får vi dödliga som inte har möjlighet att åka till Dormund Dornbirn våra linnen :)
  • Pertan wrote: »
    @Oberwald_1 när får vi dödliga som inte har möjlighet att åka till Dormund Dornbirn våra linnen :)

Ingen stress för mig @Oberwald, jag kan ta min i januari under Doubt om vi inte hittar någon lösning före det dvs. :)
  • Jag får posta till er helt enkelt, kan väl inte vara så fasligt dyrt. Dock är jag ute på havet två veckor nu så det dröjer tyvärr.
  • Oberwald_1 wrote: »
    Jag får posta till er helt enkelt, kan väl inte vara så fasligt dyrt. Dock är jag ute på havet två veckor nu så det dröjer tyvärr.

Ingen brådska med mig.... jag är mitt uppe i en flytt så jag kan lika gärna ta den till Doubt :)

Jag får posta till er helt enkelt, kan väl inte vara så fasligt dyrt. Dock är jag ute på havet två veckor nu så det dröjer tyvärr.

Eller om du kommer till Stockholm så kan jag möta upp och distribuera vidare till stockbowlfolket.
  • edited September 2019
    Skall upp till Ludvika på tisdag så jah skulle Kunna svänga förbi dig på jobbet och sedan lämna vidare till 08orna
  • Juiblex wrote: »
    Skall upp till Ludvika på tisdag så jah skulle Kunna svänga förbi dig på jobbet och sedan lämna vidare till 08orna

Ännu bättre förslag men det var väl hav som gällde?
  • Precis, jag ligger ute och spanar på ryska krigsfartyg 10 dagar till. Vi löser ut detta när jag är åter.
  • Juiblex wrote: »

Meeeen vad trevligt.
    Välkommen till skogen
  • Tack @skuld!
    Rekar lite inför snowball, men vill ju inte missa alla eventuella fördelar med att känna sig som hemma.

Precis, jag ligger ute och spanar på ryska krigsfartyg 10 dagar till. Vi löser ut detta när jag är åter.

Bra att någon håller koll på dom där Ivanas!
    Vill ju inte få en upprepning på 1719 o 1720...
  • Precis, jag passar även på att be om lite tips hur man bäst spelar Kislev.
  • Sök upp mig under dagen för att få era linnen.
  • edited October 2019
    Jag söker upp dig imorgon @oberwald_1
  • Hur blev det med linnen, hade någon fr Stockbowl fått dom? :P
  • Jag har dina hemma. Tänkte dumpa på Alphaspel när jag är inne i sthlm om dom är ok med det? Eller hos dig. Eller så får jag skicka dom. Vet inte exakt när jag har vägarna in.
    Jag har dina hemma. Tänkte dumpa på Alphaspel när jag är inne i sthlm om dom är ok med det? Eller hos dig. Eller så får jag skicka dom. Vet inte exakt när jag har vägarna in.

Yes låter bra! Vilket som funkar för mig. :)
  • Attans, kom på att jag hade betalat ett linne som jag skulle plocka upp på VM men.... Kan vi ta det i Ludvika?
  • Inga problem. Jag tar med det dit.
Sign In or Register to comment.