Alla som har beställt linne har fått ett pm av mig om kostnad och vart det ska swishas/PayPal. När jag fått in samtligas del så lägger jag beställningen. Frantic, mrselecta, Drexx, Spoiled, iftp, Grump, Pidpad, Pedda, Pertan och Suncar har betalt. @razta kvar
Jag har dina hemma. Tänkte dumpa på Alphaspel när jag är inne i sthlm om dom är ok med det? Eller hos dig. Eller så får jag skicka dom. Vet inte exakt när jag har vägarna in.
Jag har dina hemma. Tänkte dumpa på Alphaspel när jag är inne i sthlm om dom är ok med det? Eller hos dig. Eller så får jag skicka dom. Vet inte exakt när jag har vägarna in.
Comments
Hehe jag provar det. En svart medium till mig!
Ingen stress för mig @Oberwald, jag kan ta min i januari under Doubt om vi inte hittar någon lösning före det dvs.
Ingen brådska med mig.... jag är mitt uppe i en flytt så jag kan lika gärna ta den till Doubt
Eller om du kommer till Stockholm så kan jag möta upp och distribuera vidare till stockbowlfolket.
Ännu bättre förslag men det var väl hav som gällde?
Meeeen vad trevligt.
Välkommen till skogen
Rekar lite inför snowball, men vill ju inte missa alla eventuella fördelar med att känna sig som hemma.
Bra att någon håller koll på dom där Ivanas!
Vill ju inte få en upprepning på 1719 o 1720...
Yes låter bra! Vilket som funkar för mig.